A tévés főszezont köszöntve a magyar MTV október elejétől megújult dizájnnal köszönti a csatorna nézőit. Az újítások a social media generációnak kedveznek leginkább, hiszen a képernyőn feltűnő social tagek és a letisztultabb csomagolás proaktív tévézésre ösztönzi majd a tízen – és huszonéveseket. 

 

A tévés főszezont köszöntve a magyar MTV október elejétől megújult dizájnnal köszönti a csatorna nézőit. Az újítások a social media generációnak kedveznek leginkább, hiszen a képernyőn feltűnő social tagek és a letisztultabb csomagolás proaktív tévézésre ösztönzi majd a tízen – és huszonéveseket. 

 

Nem csupán az MTV Hungary, de annak testvércsatornái, így többek között a nagy múltú VH-1 is megújult arculattal köszönti október elejétől a nézőket az egész régióban. Ennek részeként a jól ismert MTV logó mérete is változáson esett át, amelynek köszönhetően kisebb, modernebb lett a kiírás. Az átláthatóságot friss betűtípusok, és letisztult színpaletta segíti, az eddig jól ismert árnyalatok eltűntek, a helyüket új animációk vették át.

 

Az MTV Hungary a fiatal korosztály igényeinek megfelelően az egyes sorozatok alatt futó betétdalok címeinek és előadóinak állandó kiírásával tájékoztatta a nézőket, ami az új arculattal egyszerűbb és áttekinthetőbb formát kap.

 

A teljes régiót érintő változások, azaz a logó méretezése, a letisztult stílus további fontos változásokkal járnak. Hiszen októbertől bevezetésre kerülnek az MTV műsorán feltűnő URL-ek és social tagek, amelyek a Twitteren és Facebookon nevelkedett generáció igényeit kiszolgálva teszik interaktív élménnyé a tévézést.

 

http://www.mtv.co.hu/

 

Lantai József

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük