


A Nokia 2009 január 7-én bejelentette, hogy a már október óta várt Nokia 5800 XpressMusic készülék mostantól Magyarországon is kapható. A Nokia XpressMusic sorozatának legújabb tagja, a Nokia 5800 XpressMusic elérhető árú, érintőképernyős felhasználói felülettel rendelkező zenekészüléket kínál a tömegpiacnak.
Samsung BD-P4600Az felhasználóbarát digitális élmények következő hulláma, azaz a továbbfejlesztett interaktivitás, az intelligens kezelőfelületek, és a legújabb környezetbarát technológia állnak a Samsung CES-en tartott sajtótájékoztatójának és termékbemutatójának középpontjában. www.samsung.com/icespress.
http://www.fgsz.hu/index.php Az ország földgázfogyasztása a keddi napon 68 Mm3 volt. A tegnap (2009. január 6-án) este 20.30-kor elrendelt, I. kategóriás fogyasztáskorlátozás hatására, mely részben már a tegnapi fogyasztásra is hatással volt, a mai napra prognosztizált fogyasztás 64 Mm3.

A karácsony és a szilveszter hagyományosan az ünnepi üdvözletek időszaka is. Ennek formája a technika fejlődésével folyamatosan változik: a hagyományos postai képeslapok mellett fokozatosan egyre nagyobb teret hódítottak és hódítanak ma is a mobil technológia nyújtotta eszközök, elsősorban az sms és az mms. A fejlődés azonban nem áll meg: a mobil szélessáv lehetőségeit kihasználva egyre többen küldenek ünnepi üdvözletet az...

2009. január első hetében munkanap áthelyezésre került sor, melynek következtében január 10-e szombat munkanap lesz. A változás miatt 2009. január 9-én és 10-én módosított menetrend szerint fognak közlekedni a személyszállító vonatok.
http://www.izishop.hu/ A hazai piacon egyedüliként már éves autópálya-matricát is vásárolhatunk mobilunkon az iziSHOP segítségével, amelyet ráadásul semmilyen kényelmi díj vagy SMS-költség sem terhel.
A magyar lakosság az orvosok és nővérek szakmai felkészültségével, valamint az egészségügyi intézmények higiéniájával elégedett, azonban a hosszú várakozás illetve a betegre fordított túl kevés idő még mindig problémát jelent - derül ki a WEBBeteg egészségügyi portál és a Szinapszis Kft. 2008 szeptemberében, 1000 fő bevonásával lebonyolított lakossági kutatásából.
Továbbra is a Picasso Média intézi a Praktiker teljes körű magyarországi sajtókommunikációját, miután a barkácsáruház-lánc meghosszabbította a pr-ügynökség szerződését, tekintettel a reklámegyenérték-mérés eredményeire és az újságírók pozitív visszajelzéseire. A Picasso Média Tanácsadó Kft. 2004 óta a Praktiker pr-ügynöksége.