www.businessonline.huwww.businessonline.hu

Az Adverticum Zrt. kiadásában 2007. november 21-én indult Business Online portál az üzleti életnek szóló informatikai megoldásokat ismerteti és elemzi táblázatos formában is. A http://www.businessonline.hu/, amely szerves folytatása a tíz éven keresztül papíron megjelent Business Online üzleti kommunikációs havi magazinnak, Magyarország első B2B portálja informatikai- és gazdasági döntéshozók számára.

 www.businessonline.huwww.businessonline.hu

Az Adverticum Zrt. kiadásában 2007. november 21-én indult Business Online portál az üzleti életnek szóló informatikai megoldásokat ismerteti és elemzi táblázatos formában is. A http://www.businessonline.hu/, amely szerves folytatása a tíz éven keresztül papíron megjelent Business Online üzleti kommunikációs havi magazinnak, Magyarország első B2B portálja informatikai- és gazdasági döntéshozók számára.

Nyomtatott formában 1996 őszén jelent meg először a Business Online magazin, majd tíz éven keresztül az üzleti informatika meghatározó folyóirataként foglalt helyet a gazdasági vezetők asztalán – amint erről az Üzleti Döntéshozók Média Analízise is tanúskodik.

A korábbi papírújság B2B jellegét megőrző és továbbvivő BusinessOnline.hu, elődjéhez hasonlóan interfészként kíván beilleszkedni az üzleti informatika beszállítói és fogyasztói közé, kihasználva a felgyorsult időben, a folyamatos update-ben és az olvasói reakciók visszacsatolásában rejlő lehetőségeket.

Ahogyan a régebbi papírújságban is megszokhatták az olvasók, most az online lap is az üzleti informatikai megoldások széles tárházának ismertetésére, összehasonlító táblázatokba rendezett bemutatására vállalkozik. Az egyes rendszerek elemzése mellett az érdeklődő találhat itt szakértői kontaktokat, már megvalósult projektek részletes esettanulmányait, amelyek hasznos tapasztalatokat jelenthetnek egy-egy informatikai beszerzés előtt, s még számos olyan fontos információt, amely nélkülözhetetlen a döntés-előkészítés folyamán.

Az egykori nyomtatott magazin olvasóinak többsége a színvonalas szakmai cikkek mellett az összehasonlító elemzésekért kereste a kiadványt. Az egyes termékek forgalmazóit vagy éppenséggel az ugyanarra a célra kifejlesztett különféle termékeket, szolgáltatásokat sok szempont szerint osztályozták ezek a – nyomtatott lap kereteit sokszor feszegető – táblázatok.

A http://www.businessonline.hu/ vagy rövidebb címén http://www.bonline.hu/ viszont maximálisan kihasználja az online világ előnyeit. A Tabella rovatban található, folyamatosan aktualizált és széles spektrumot átfogó táblázatok hatékonyan segítik minden régi és új Business Online olvasó tájékozódását, legyen szó a hazai mobilszolgáltatók által kínált szolgáltatások egybevetéséről, vagy akár az IKT piaci felvásárlások elemzéséről.

Az Adverticum Zrt. jelenleg Magyarország egyik leggyorsabban növekvő szoftverfejlesztő cége, amely kiadói múltját nem feledve, még ma is foglalkozik online tartalomszolgáltatással, illetve offline kiadványokkal is. Piacvezető online reklámkiszolgáló rendszerének, az Adverticum AdServernek értékesítése mellett változatlanul üzemelteti a legrégebbi ma is működő magyarországi hírszolgáltató portált, a Prim Online-t (http://www.prim.hu/), s havi rendszerességgel adja ki a PC Súgó (http://www.pc-sugo.hu/) és Excel_kalauz (http://www.excel-kalauz.hu/) papírújságokat.

Az Adverticum 2002 óta alkalmazásszolgáltatás formájában értékesíti AdServer termékét, amelyet ma már a legnagyobbak – Origo, Startlap, iWIW – mellett közel félezer meghatározó portál használ. Az Adverticum jóvoltából havonta átlagosan 12 milliárd online hirdetés jelenik mintegy ötmillió internetező számítógépén.

Az alkalmazásszolgáltatást kínáló Adverticum hasonló üzleti modell szerint értékesíti a Prim Online motorjaként is üzemelő, tartalommenedzsmentet végző online publikációs rendszerét, amely elsősorban a hírszolgáltató portálok igényeihez igazodik, s nem véletlen, hogy – egyebek mellett – éppen a Népszabadság vagy az MTI tartozik legnagyobb ügyfelei közé.

Azt követően, hogy az Adverticum 2006-ban élmezőnyben végzett a Deloitte FAST 50 versenyének Rising Star kategóriájában (amely a hároméves növekedést méri), sikerét megduplázva 2007-ben is bekerült Közép Európa 16 országának leggyorsabban fejlődő cégei közé, immár öt teljes év teljesítménye alapján. 2007-ben közel 40%-al múlta fölül előző évi árbevételét az Adverticum, s ezzel az eredménnyel 14. helyet ért el a FAST 50 vállalkozások sorában, a magyar vállalkozások között pedig 3. helyen végzett.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük