Kétféle cég van: aki már elad az interneten, és aki még nem. Gyakorló profiknak és leendő e-commerce szereplőknek szól a DotCommerceDay. 2010. november 25-én találkoznak az e-kereskedelem gurujai és a marketingkommunikációs szakemberek a Boscolo Hotelben.

 

Kétféle cég van: aki már elad az interneten, és aki még nem. Gyakorló profiknak és leendő e-commerce szereplőknek szól a DotCommerceDay. 2010. november 25-én találkoznak az e-kereskedelem gurujai és a marketingkommunikációs szakemberek a Boscolo Hotelben.

Mit tanulhatnak a hagyományos márkák marketingesei, értékesítői az e-kereskedelmi cégektől? Az online marketing minden csínját-bínját, affiliate marketingtől konverzióig, SEO-tól listingig. És mit tanulhatnak az e-kereskedők a klasszikus marketingkommunikációs szakmától? Például a brandinget, a tradicionális média ismeretét, kreativitást, vagy az on-off integrációt.

És miért ne lehetne ezt a tudást, ezeket a tapasztalatokat közös platformra hozni? Ez lesz a DotCommerceDay 2010. november 25-én, ahol nemcsak a helyszín (New York Palota), a szakmai program is nívósnak ígérkezik. A tematikus blokkokban megismerkedhetünk „mindkét oldal" – vagyis a konverzió- éhes e-kereskedelmi cégek és a brand értékeket szem előtt tartó tradicionális márkák – online marketingkommunikációs erőfeszítéseivel és digitális üzleti stratégiáikkal.

A DotcommerceDay létrehozója a Neo Interactive digitális ügynökség, társszervezője a Kreatív Csoport. A rendezők a hazai, gyakorlati megközelítésű előadások mellé nemzetközi siker(szak)embereket és szórakoztató kiállításokat ígérnek, amivel kapcsolatban a www.dotcommercedady.hu  oldalon lehet folyamatosan követni a híreket.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük