Minden szervezetnél kiemelt szerepe van annak, hogy az információ időben rendelkezésre álljon.  Ez az elvárás közszolgálati szervek esetében még hatványozottabban igaz, hiszen a rendőrségnél, a tűzoltóknál és a mentőknél minden perc számít. Munkájukat megkönnyítendő a Xerox bejelentette a Police Business Intelligence (PBI) indulását. Ez a szoftveres megoldás alkalmas arra, hogy a kommunikációs hibákat kiküszöbölje a hatóságok, felügyeleti szervek, állami intézmények között, és egyúttal olyan platformot teremtsen, amelyen keresztül a beérkező információk könnyen, gyorsan elemezhetőek és azok alapján a teendők azonnal elrendelhetőek.

Minden szervezetnél kiemelt szerepe van annak, hogy az információ időben rendelkezésre álljon.  Ez az elvárás közszolgálati szervek esetében még hatványozottabban igaz, hiszen a rendőrségnél, a tűzoltóknál és a mentőknél minden perc számít. Munkájukat megkönnyítendő a Xerox bejelentette a Police Business Intelligence (PBI) indulását. Ez a szoftveres megoldás alkalmas arra, hogy a kommunikációs hibákat kiküszöbölje a hatóságok, felügyeleti szervek, állami intézmények között, és egyúttal olyan platformot teremtsen, amelyen keresztül a beérkező információk könnyen, gyorsan elemezhetőek és azok alapján a teendők azonnal elrendelhetőek.

A tűzoltók és a mentők számára gyakran a jelenleg felvett adatok ötöde is elég ahhoz, hogy egy riasztást elrendeljenek, ugyanakkor a rendőrségnek néha több körülményt kell mérlegelnie, hogy a megfelelő egységeket helyezze készenlétbe. A PBI-t ennek alapján úgy fejlesztették ki, hogy mindenki annyi információt szűrhessen le belőle, amennyi neki kell. A rendszer egy időben, az összekötött hálózatok kivetítőin képes megjeleníteni a befutott hívás összes részletét, így mindenki ugyanarról értesül egy időben. Nincs időveszteség és információhiány.  Ennek a megoldásnak a legnagyobb előnye a gyorsaság mellett az, hogy folyamatosan elemzi, kiértékeli a beérkező adatokat. Kimutatásokat készít és monitorozza a szervezetek teljesítményét, amelynek köszönhetően egyetlen beérkező részlet sem kerüli el az illetékesek figyelmét.

A PBI megvalósításán széles körű szakértői csapat dolgozott. A fejlesztők bevonták a munkába a rendőrség, a tűzoltóság és más közszolgáltatók aktív, illetve nyugállományba vonult, sok tapasztalatot szerzett dolgozóit. Mellettük statisztikusok, technológiai szakemberek és tudósok segítettek kidolgozni, véglegesíteni a komplex, de könnyen használható rendszer beállításait.

A PBI sikerrel debütált Miamiban, ahol a tavalyi év végén állították munkába. A tervek szerint a jövőben több tengeren túli nagyvárosban is élesben kipróbálják a Xerox új, a közszolgálati szerveket segítő megoldását.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük