A két szám, a 28 és a 136 már elegendő Tajvan nemzeti légitársaságának jellemzésére. Ám ennél sokkal több is kiderült azon a tájékoztatón, amit a világ vezető e-ticketing légitársaságával a Hahn Air-ral közösen tartottak.

A két szám, a 28 és a 136 már elegendő Tajvan nemzeti légitársaságának jellemzésére. Ám ennél sokkal több is kiderült azon a tájékoztatón, amit a világ vezető e-ticketing légitársaságával a Hahn Air-ral közösen tartottak.

A Hahn Air, mint független regionális légitársaság jött létre, 1994-ben Frankfurt Hahn repülőterén és 1994-től specializálódott más légitársaságok jegyeinek árusítására. Ma már 314 partnerrel büszkélkedhet, 5 kontinens 193 országának mintegy 96 ezer utazási irodájában használják szolgáltatásukat. Jelentős „világhatalommá" nőtte ki magát a jegyeladások és foglalások tekintetében. Saját irodái vannak Minneapolisban, Montevideóban, Párizsban, Casablancában, Johannesburgban, Delhiben és Manilában. Hahn Air okmányon 2015-ben a világon összesen egymilliárd dollár értékben értékesítettek repülőjegyet és egyéb utazási szolgáltatást. Folyamatosan csatlakoznak hozzá újabb és újabb társaságok, a napokban például a Man-szigeten bejegyzett Citywing Légitársaság lett partnerük.

A Hahn Air Magyarországért felelős kereskedelmi főnöke, Gerhard Pilop elmondta, a magyar piacon tíz éve vannak jelen. A cég szolgáltatásai több okból is roppant kedvezőek az utazók számára. A jegyeket egyetlen dokumentumon ki tudják állítani, függetlenül attól, hogy a foglalásban több légitársaság járatai szerepelnek. Egy sajátos, H1 járatszám alatt számos olyan kis, illetve fapados légitársaság járataira lehet foglalni, amelyek a helyfoglalási rendszerekben nem találhatók. Fontos, hogy ilyenkor az utasok ne keressenek H1 jelzésű járatot, erre az irodáknak kell felhívni az utazó figyelmét! A világon egyedülálló módon, minden Hahn Air-re kiadott jegy ingyenes csődbiztosítást tartalmaz. Meghatározott esetekben és összeghatárokig visszafizetik az utasnak a le nem repült szakaszok árát az illetékekkel együtt, ha az adott légitársaság csődeljárás alatt áll. Csatlakozási-, illetve menetrend változásokból eredő problémák esetén a szállás és egyéb költségeket egy megadott összeghatárig megtéríti a Hahn Air. Telefonon és e-mailen – összesen hét nyelven – a nap huszonnégy órájában elérhetők. Központjaik Frankfurtban, Paraquayban és a Fülöp-szigeteken működnek, ám ha bármelyiket is hívják telefonon, a hívónak csak a frankfurti árat számítják fel. Nagy újdonságnak számító szolgáltatásuk, hogy egyre több vasúttársaság és egyéb szolgáltató társaság járataira is jegyet lehet náluk foglalni. Jelenleg öt ilyen tagja van a rendszernek: az argentin Buquebus komptársaság, amelynek járatai Montevideo és Buenos Aires között közlekednek, a vasúttársaságok közül az NTV, a Renfe, a WESTBahn és a Tinker. Készülőben van a szerződés a Hong Kong és Makaó között közlekedő kompjárattal is.

A China Airlines flottája 8 Boeing 777-300ER, 6 Airbus A340-300, 24 Airbus A330-300, 13 Boeing B747-400, 18 Boeing B737-800 utasszállító és 21 Boeing 747-400F -as teherszállító gépből áll. Elérhető velük az összes jelentős kelet-ázsiai célállomás. Tajvan, Thaiföld, Indonézia (Bali, Jakarta és Surabaya) Vietnam, Malajzia, Fülöp-szigetek, Kambodzsa, Mianmar, Szingapúr, Dél-Korea (Szöul, Pusan). Utazhatunk Kína 27, Japán 9 városába, ezen kívül Ausztráliába (Melbourne, Brisbane és szezonálisan Sydney), Új-Zélandra (Auckland és szezonálisan Christchurch). Kuriózumnak számítanak az olyan célállomások, mint Guam és Koror, valamint Hawaii, Tajpejen keresztül. Az idei év mérföldkő a légitársaság Európába üzemelő járatainak tekintetében. Frankfurtból hetenként ötször a vadonatúj Boeing 777-300ER-ok repülnek, amiből még ebben az évben további hatot vásárolnak. Tizennégy új Airbus 350-900 is szolgálatba áll idén. 2020-ig a flotta állománya eléri a száz gépet.

A társaság képviselője, Diószegi Ilona arra hívta fel a figyelmet, hogy Budapestről az utasok négy európai átszállási ponton keresztül érhetik el a China Airlines Tajpejbe tartó járatát, majd innen továbbutazva juthatnak el az ázsiai célállomásra. A négy átszállási pont: Bécs, (szezontól függően heti 2-3 járattal), Frankfurt (heti 5 járattal), Amsterdam (napi járattal) valamint Róma (heti két járattal). Az átszállási pontokat az Austrian Airlines, a Lufthansa, a KLM és az Alitalia gépeivel lehet elérni. Fontos kiemelni Bécset, ahonnan mindössze egy átszállással juthatunk el a kiválasztott ázsiai célállomásra. Akik személygépkocsival érkeznek a császárvárosba, kedvezményes áron parkolhatnak a repülőtéren a Vienna International Airport által üzemeltett parkolókban. A bécsi indulás, illetve annak érintése a legnépszerűbb a hazai utazók körében. Más társaságokkal összehasonlítva, az árak is nagyon kedvezőek.

Az új gépek kabin elrendezése és igényesen kialakított belső tere megnyerte a 2015-ös év „Red Dot" kitüntetését, amely a szakma „Olimpiai Díjának" felel meg. A China Airlines ausztrál és új-zélandi járatai eddig is népszerűek voltak a magyar kiutazók körében, mivel az egyéves érvényességű jegyekkel az utasok a turista osztályon 40 kg feladott csomagot vihetnek magukkal és a visszaút időpontjának módosítása is ingyenes, változatlan osztályon. Mivel a járatokkal Japánban tizenkét város és Ausztráliban is több úti cél érhető el, egy körút esetén az útmegszakítás is ingyenes. Ifjúsági kedvezmények miatt a Magyarországról Új-Zélandra és Tajvanra „Working Holiday" vízummal kiutazó fiatalok a speciális feltételek miatt egyre nagyobb számban használják a China Airlines járatait.

Ifjúsági jeggyel utazhatnak a 26 év alatti fiatalok, vagy akiknek nemzetközi diákigazolványuk van. Hosszabb tajpeji várakozási idő esetén a légitársaság a reptértől reptérig ingyenes városnézést kínál az utasoknak. Magyar állampolgárok turistaként vízum nélkül utazhatnak Tajvanra. A China Airlines egy hagyományosnak mondható légitársaság, ahol az ellátás kifinomult ázsiai ízlésvilággal és kiszolgálással párosul. Az utasok méltán érezhetik magukat keleti kényelemben bármelyik Ázsiába tartó járaton. Gépeik business osztályán az utasok külön bárban, maguk válogathatnak az italok között. Mivel hosszú útról van szó – a Tajpeji járat hossza 10 – 11 óra – fontos a kényelem. Ezért a Frankfurt – Tajpej szakaszon Premium Economy osztály is van.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük