A Sony Ericsson új márkaboltot nyitott Budapesten, a Mammut II -1. szintjén. Az új üzlet egy a három közül Közép-Kelet Európában (Magyarországon, Csehországban és Szerbiában). Az üzletek lehetőséget kínálnak a vásárlóknak, hogy kellemes, szórakoztató légkörben közelebbről is megismerkedjenek az újdonságokkal, és kézbe foghassák, kipróbálhassák a termékeket.

 

A Sony Ericsson új márkaboltot nyitott Budapesten, a Mammut II -1. szintjén. Az új üzlet egy a három közül Közép-Kelet Európában (Magyarországon, Csehországban és Szerbiában). Az üzletek lehetőséget kínálnak a vásárlóknak, hogy kellemes, szórakoztató légkörben közelebbről is megismerkedjenek az újdonságokkal, és kézbe foghassák, kipróbálhassák a termékeket.

„A mai bejelentés egy újabb izgalmas mérföldkő a Sony Ericsson növekedésében és fejlődésében, hiszen a most megnyitott Sony Ericsson márkaboltok lehetőséget nyújtanak számunkra, hogy közvetlen kapcsolatba kerüljünk vásárlóinkkal, és az eddigieknél sokkal alaposabban ismerjük meg véleményüket, igényeiket annak érdekében, hogy még vonzóbb termékeket és szolgáltatásokat alakíthassunk ki számukra a jövőben" – nyilatkozta Wágner Tibor, a Sony Ericsson közép-kelet-európai igazgatója.

Az új üzletek kellemes és vonzó környezetet biztosítanak a vásárlóknak, ahol jobban megismerhetik a Sony Ericsson termékeket, kérdéseket tehetnek fel, és kedvükre kipróbálhatják az új készülékeket, szolgáltatásokat és alkalmazásokat. Az üzletekben- amelyek egyúttal szervízpontként is funkcionálnak- képzett szakemberek állnak majd a látogatók rendelkezésére, akiknek a helyszínen lehetőségük lesz Sony Ericsson készülékeket, kiegészítőket és PC-kártyákat vásárolni.

A márkaboltok legfontosabb célja az, hogy a látogatók számára a lehető legteljesebb vásárlói élményt nyújtsák azáltal, hogy a Sony Ericsson termékek széles skáláját keltik életre a termékválaszték zenei-, képi-, játék- és kapcsolódási képességeinek bemutatásával. A vásárlók a márkaboltban kézbe vehetik és kipróbálhatják a legújabb telefonokat és kiegészítőket. Különleges, egyedi események és promóciók kerülnek majd megrendezésre, melyek minden mobilhasználók érintenek, a Sony Ericsson rajongótól a lehetséges új vásárlókig, akik még nem használják a Sony Ericsson termékeit.

„Nagy örömmel tölt el bennünket, hogy közel egyidőben három országban is márkaboltot nyithatunk- Magyarországon már a másodikat-, olyan forgalmas, központi helyeken, ahol könnyen megtalálnak jelenlegi és jövőbeli ügyfeleink.  Célunk, hogy a kellemesen modern eladóterekben a vásárlókhoz közelebb vigyük a Sony Ericsson termékeit, szolgáltatásait és üzleti filozófiáját úgy, hogy közben a hagyományos mobiltelefon szaküzletek minden előnyét – beleértve a magas szintű szakértelmet – is kínáljuk a számukra.

A közép-kelet európai régióban most Magyarországon, Csehországban és Szerbiában nyílnak szinte egyidőben márkaboltok, de a Sony Ericsson tervezi még további szaküzletek megnyitását is a régióban.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük