Nagyszabású gálán adták át a legkiválóbb márkáknak járó elismeréseket.

Nagyszabású gálán adták át a legkiválóbb márkáknak járó elismeréseket.

 

   A 2009-es év csúcsmárkáit, valamint az új Superbrands kiadványokat mutatták be a Hotel Intercontinental Budapestben december 3-án. A Magyarország legnevesebb márkaszakembereiből álló bizottságok idén is több ezer vezető márka közül választották ki a 2009-es év üzleti és fogyasztói szupermárkáit.

Wiszkidenszky András, a Superbrands Magyarország igazgatójaWiszkidenszky András, a Superbrands Magyarország igazgatójaA zártkörű eseményen a díjak átadása mellett bemutatták az elsődleges márkaszakmai referenciának tekintett Superbrands 2009 kiadványokat, amelyek áttekintést adnak Magyarország vezető üzleti és fogyasztói márkáiról, bemutatják a márkák erejét, történetét és sikerük titkát.

Mindemellett kihirdették az ismered.hu weboldalon futó, nyereményjátékkal is egybekötött szavazás eredményeit, így a szakmai zsűri véleménye mellett fény derült a széles publikum kedvenc márkájára, úti céljára és személyiségére is.

"Büszkék vagyunk arra, hogy a Magyarországon immár öt éve létező Superbrands státusz mára a márkaépítés igazodási pontjává vált" – hangsúlyozta megnyitójában Wiszkidenszky András, a Superbrands Magyarország igazgatója.

dr. Serényi János, a Superbrands Bizottság elnöke.dr. Serényi János, a Superbrands Bizottság elnöke."2009-ben azok a márkák bízhattak a sikerben, amelyek tisztelik a partnereiket, rugalmasak, képesek erős, személyes márkákat felvonultatni és elhiszik, hogy győzhetnek" – tette hozzá dr. Serényi János, a Superbrands Bizottság elnöke. 

A  Superbrands program legfőbb értéke, hogy a széles közönséget megismerteti a legkiválóbb márkákkal, illetve a márkatudatos fogyasztói döntések jelentőségével. A szervezők ezért az eseménnyel egy időben nagyszabású kampányt indítottak a magyarországi szupermárkák népszerűsítésére.

Magyarország kedvenc személyisége Cseh LászlóMagyarország kedvenc személyisége Cseh LászlóA Róluk beszélünk! szlogennel futó kampány kreatívját a B&P Brandaktív csapata készítette, és a közterületen, valamint a sajtóban is gyakran lehet majd a hirdetéssel találkozni december elejétől, három hónapon keresztül.

Az idei, magyarországi Superbrands díjazottak közül az alábbi márkák vesznek részt a Magyarország vezető márkáit bemutató Superbrands és Business Superbrands kiadványokban.

A gálán ünnepélyes keretek között kihirdették a több hónapig futó on-line nyereményjáték eredményeit, amelynek köszönhetően kiderült, hogy Magyarország kedvenc személyisége Cseh László, kedvenc márkája a Nivea, valamint kedvenc úti célja Párizs.

Az eseményen az éppen születésnapját is ünnepelő Cseh László kiváló úszó mellett rész vett Bárdosi Sándor birkózó is.

Az este folyamán a kivetítőn láthatóak voltak a szeptemberben kiírt Superbrands-Kölöknet rajzpályázatra érkezett pályaművek is. A felső tagozatos diákok számára kiírt pályázatra 44 iskolából 264 alkotás érkezett, magyarországi, szlovákiai, romániai és szerbiai tanintézetek hallgatóitól csakúgy, mint a speciális gondoskodást igénylő gyermekeket nevelő intézmények diákjaitól.

A Superbrands díj gondolatiságához mérten színvonalas rendezvény részeként, a díjak exkluzív átadása mellett, az Adagio együttes és Polyák Lilla fellépése is szolgálta a meghívottak kellemes időtöltését a nyereményjátékkal egybekötött próbák és természetesen a vacsora mellett.

Az esemény megszervezésének jogát az Absolute Event Kommunikációs Kft. pályázat útján nyerte el.

http://www.ismered.hu/

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük