http://www.dm-drogeriemarkt.hu/http://www.dm-drogeriemarkt.hu/ E két fő profilt nevezték meg a dm drogérialánc eredményeit összegző sajtótájékoztatón, melyen a cég gazdasági helyzetét és jövőbeli céljait ismertették.

http://www.dm-drogeriemarkt.hu/http://www.dm-drogeriemarkt.hu/ E két fő profilt nevezték meg a dm drogérialánc eredményeit összegző sajtótájékoztatón, melyen a cég gazdasági helyzetét és jövőbeli céljait ismertették.

Az első üzletet 1993-ban nyitották meg Magyarországon. Az azóta eltelt időben a cég országos hálózattá fejlődött, idén októberben már a 204. üzletet adták át. A drogérialánc mintegy tízezer terméket forgalmaz. A polcokon széles választékban találhatók a szépségápolás és az egészséges életmódhoz kapcsolódó, a bio ökológiai gazdálkodásból származó termékek. 

A sajtótájékoztatón Wolfang Strasser, a dm ügyvezető igazgatója sikeres üzleti eredményekről számolt be, kiemelve a cég vásárlóbarát üzleti stratégiáját, valamint a vény nélküli gyógyszerek árusításának jelentőségét. Az első gyógyszerszekrény- szakavatott eladók felügyelete mellett- idén szeptemberben a Böszörményi úton került átadásra, ahol 150 fajta gyógyszer, közöttük 50 homeopátiás készítmény áll a vásárlók rendelkezésére. A cég terveiben a teljes hálózat vénynélküli gyógyszerekkel való ellátása szerepel, internet alapú betegtájékoztató rendszerrel felszerelve. A szolgáltatás kiépítése félmilliárdos ráfordítást igényel, bevezetésével elősegítik, hogy egyre többen, a hétvégi ügyeleti díjak kifizetése nélkül is hozzájuthassanak a kívánt gyógyszereikhez. A jövőben további bővítéseket terveznek, novemberben nyitják az első romániai üzleteket, Bukarestben, Galatiban és Temesváron, a magyarországi dm itt a legfontosabb stratégiai partner.

Nagy Júlia marketing menedzser a tartósan alacsony ár  rendszerét emelte ki és azt a társadalmi szerepvállalást, mely több egyesület és közhasznú társaság támogatásában fejeződik ki.

A cég honlapján közvélemény kutatást végzett, arra keresve a választ, hogy az idei évben kit részesítsenek támogatásban. A legtöbb szavazat az óvodákra érkezett. A jubileumi adománygyűjtő kampány során idén május és augusztus között 32 millió forint gyűlt össze, melyet a dm 40 millióra egészített ki. A pénzből 200 óvoda részesült. A cég a múlt évben 15-15 millió forinttal támogatta a Heim Pál gyermekkórházat és a Peter Cerny Alapítványt, a beteg koraszülöttek gyógyításáért.  Idén többek között a gyermekek egészsége megóvása érdekében támogatásban részesítették az Anyatejes Világnapot, az S.O.S. Az Élet Védelmében Közhasznú Alapítványt, az Érdi Gyermekjóléti Központot, az Esztergomi Gyermekotthont és az ANTSZ Egészségnapot. A gödöllői üzletnyitás során a helyi Waldorf Zeneiskolának kétmilliót juttattak hangszervásárlásra.

A korábbi évekhez hasonlóan a cég tovább működteti a törzsvásárlói hűségprogramját, a Kedvezmények Világát és a kismamáknak szóló bónusz programot, melyhez az elmúlt öt évben 85.000 kismama csatlakozott.

Tausz Anikó

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük