Az átfestett karacsony.lap.hu oldalAz átfestett karacsony.lap.hu oldal

A Kraft Milka szaloncukrainak idei online karácsonyi kommunikációja elsősorban a meghitt ünnepekről szólt. A Neo Interactive hagyományos, banner alapú imidzs kampány helyett a Sanoma női oldalain tartalom-beépülés köré szervezte a márka kommunikációját.

 Az átfestett karacsony.lap.hu oldalAz átfestett karacsony.lap.hu oldal

A Kraft Milka szaloncukrainak idei online karácsonyi kommunikációja elsősorban a meghitt ünnepekről szólt. A Neo Interactive hagyományos, banner alapú imidzs kampány helyett a Sanoma női oldalain tartalom-beépülés köré szervezte a márka kommunikációját.

A legnagyobb női eléréssel bíró oldalon, a Nők Lapja Café-ban önálló téma szponzorációval volt jelen a Milka. A Fenyőfa öltöztető rovatban megjelent karácsony témájú cikkek már a kampány első 10 napja alatt, több mint 80 ezer olvasót értek el.

A rovatban ezen kívül lehetőség volt karácsonyi e-képeslapot is küldeni. A rovat látogatottságát a címoldali rovat-kiemelés mellett a Nők Lapja Café oldalain támogató bannerek is segítették. A kampánykreatívok elsősorban az ünnepi hangulatot erősítették, és csak közvetve szóltak a megújult csomagolású szaloncukrokról.

A hagyományos karácsonyi színekbe öltözött édességek a karácsony.lap.hu oldalt is átszínezték. A site két oldalán elhelyezett, egymással kommunikáló bannerek a kurzor érintésére megjelenítették a kiválasztott ízhez tartozó csomagolást, valamint a csomagolással harmonizáló színre festették át a lap.hu oldal bokszainak fejlécét is.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük