Az EST MEDIA felfüggeszti a budapesti EXIT Magazin kiadását. A cégcsoport másik programkalauz-családja, a piacvezető Pesti Est és az országos Est Lapok ugyanakkor továbbra is a megszokott formátumban, országszerte közel 3000 terjesztési helyen, míg az est.hu és a mobilEST a digitális csatornákon várja olvasóit és felhasználóit.

Az EST MEDIA felfüggeszti a budapesti EXIT Magazin kiadását. A cégcsoport másik programkalauz-családja, a piacvezető Pesti Est és az országos Est Lapok ugyanakkor továbbra is a megszokott formátumban, országszerte közel 3000 terjesztési helyen, míg az est.hu és a mobilEST a digitális csatornákon várja olvasóit és felhasználóit.

 

A Budapesti Értéktőzsdén jegyzett (BÉT, ESTMEDIA) Est Media Nyrt. felfüggeszti az EXIT Magazin kiadását. Az ingyenes – kizárólag a reklámokból fenntartott – lap a csökkenő belső fogyasztással párhuzamosan beszűkült magyar hirdetési piacon az utóbbi időszakban egyre nehezebb körülmények között működött, ráadásul az év első hónapjaiban a reklámköltés historikusan is lényegesen alacsonyabb mint az év későbbi részében.  Az EXIT az Est Media magyarországi portfóliójában a második számú programmagazin  a Pesti Est után, de azzal ellentétben csupán nyomtatott formában, és csak Budapesten volt elérhető.

 

A döntésben az is szerepet játszik, hogy így a médiavállalat erőforrásait a nagyobb múltú és presztízsű Pesti Est termékcsaládra, annak további fejlesztésére tudja összpontosítani mindhárom (print, online és mobil) platformon, amelynek első eredményeivel már a közeljövőben találkozhatnak az olvasók és a reklámszakma szereplői. Addig is a Pesti Est és az országos Est Lapok továbbra is a megszokott formátumban, országszerte közel 3000 terjesztési helyen, míg az est.hu és a mobilEST a digitális csatornákon várja olvasóit és felhasználóit.

 

Az EXIT koncepciót a cégcsoport nem adja fel: a szünetelés időtartama alatt a lap újrapozícionálásra és megújulásra kerül, majd a hazai reklámpiac alakulásától függően akár több platformon is újraindulhat, míg Romániában a tervek szerint az EXIT az idei év során elindul.

 

Pankotai Csaba, az EST MEDIA Nyrt. vezérigazgatója:

 

A piac egyértelmű visszajelzéseket adott számunkra az elmúlt időszakban, hogy jelenleg nem fér el két ilyen közelálló termék a beszűkült magyarországi nyomtatott sajtópiacon. Az Est Media abban a szerencsés helyzetben van, hogy mindkét meghatározó termék tulajdonosa, így az EXIT kiadásának szüneteltetése ellenére továbbra is megőrzi vezető helyét az ingyenes programkalauzok piacán. A Pesti Est-tel már korábban elindultunk a nyomtatott, és digitális termékek kombinációjával, mint jövőbe mutató megoldással, ezen az úton fogunk tovább haladni."

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük