Háromszorosára emelkedett a tartós bérlet iránti érdeklődés a Sixt Magyarország első negyedéves adatai szerint. A vállalatnál rögzített ajánlatkérések többsége kis- és középvállalkozásoktól érkezett, akik a válság során így próbálják megőrizni versenyképességüket.

 

Háromszorosára emelkedett a tartós bérlet iránti érdeklődés a Sixt Magyarország első negyedéves adatai szerint. A vállalatnál rögzített ajánlatkérések többsége kis- és középvállalkozásoktól érkezett, akik a válság során így próbálják megőrizni versenyképességüket.

A Sixt Magyarország adatai szerint 2009 első negyedévében közel háromszorosára nőtt a tartós bérlettel kapcsolatos ajánlatkérések száma az előző év azonos időszakához képest. A létrejött megállapodások száma – a még alá nem írt megrendeléseket nem számítva – 23,5 százalékkal emelkedett. Mindez azt mutatja, hogy folytatódik a tendencia, amit a Sixt már az előző év végén is tapasztalt: a válság miatt egyre kedvezőbb alternatíva a tartós bérlet.

A Sixt szolgáltatása iránti nagyobb érdeklődés oka valószínűleg az, hogy a tartós bérlet keretében a vállalatok nagyobb összeg lekötése nélkül, előre kalkulálható és ellenőrzés alatt tartható havidíjért juthatnak kiváló minőségű autókhoz. A pénzügyi előnyökkel függhet össze, hogy a tartós bérlettel kapcsolatban az elmúlt hónapok során főként a kis- és középvállalkozások érdeklődtek. „Ezek a vállalkozások azok, amelyeknek különösen át kell gondolniuk a kiadásaikat válság idején. Az utóbbi időben viszont nem csak a gépkocsik árai, de a befizetendő önerő összege is emelkedett, így komoly tőkeelvonás nélkül nem lehet autóhoz jutni. Ezért egyre többen választják a költséghatékonysága miatt a tartós bérletet" – mondta Dévai Gábor, a Sixt Magyarország ügyvezetője.

Magas szintű szolgáltatás az alapcsomagban is

A tartós bérlet irányába elmozduló vállalatok méretéből és lehetőségeiből következik, hogy a legtöbb ajánlatkérés tíz gépkocsinál kevesebbre vonatkozott. Az igényelt autók többnyire a közép, illetve a felső-közép kategóriába tartoztak, és a vállalatok a tartós bérlet konstrukciók közül jellemzően az alapcsomagot választották. A Sixt tapasztalatai szerint az alapcsomagban is megtalálható szolgáltatások közül az ügyfeleknek főként a szervizlátogatások és a gumicserék megszervezése, az állandó rendelkezésre állás, valamint a dedikált kapcsolattartó fontos.

A Sixt a tartós bérlet konstrukcióban foglalt szolgáltatásokon túl hagyományos, rövid távra szóló autókölcsönző tevékenységének köszönhetően számos kiegészítő megoldást is kínál ügyfeleinek. Ilyen például a csereautó szolgáltatás, vagy a Sixt Expressz kártya, amely egyedi kedvezményeket biztosít tulajdonosának, ha rövid távra kölcsönöz autót a világ több mint 90 országában jelenlévő hálózatnál. A Sixt emellett a válság negatív hatásainak csökkentésére partnereivel kidolgozott egy kedvezményrendszert, melynek keretében a vele szerződött vállalatok alkalmazottai is rendkívül kedvező áron bérelhetnek autót.

 

http://www.sixt.hu/

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük