Az Est Media Group (EMG) új, ingyenes magazinja, az EST.TV magazina tegnapi naptól – 2008 április 3. – kezdve hetente 150 000 példányban jelenik meg országszerte. A lap a Pesti Est és regionális Est Lapok ingyenes terjesztési modelljét követi, de a célcsoportok különbözőségéből adódóan a lelőhelyek némiképp más elv szerint kerültek kialakításra.

 

 

Az Est Media Group (EMG) új, ingyenes magazinja, az EST.TV magazina tegnapi naptól – 2008 április 3. – kezdve hetente 150 000 példányban jelenik meg országszerte. A lap a Pesti Est és regionális Est Lapok ingyenes terjesztési modelljét követi, de a célcsoportok különbözőségéből adódóan a lelőhelyek némiképp más elv szerint kerültek kialakításra.

 

A 150 000 példány egyik részéhez az országosan 52 TESCO áruházban kihelyezett speciális állványokon keresztül juthat hozzá az olvasó, míg a másik része fitness-termekben, bevásárlóközpontokban, irodaházakban és egyéb terjesztési pontokon lesz elérhető. A lap – az EMG vállalati stratégiájában lefektettek szerint -környezetbarát papíron készül el.

A lap minden héten minimum 120 oldalon jelenik meg, a tartalom gerincét a kettős cél adja: a lehető legpontosabb és legfrissebb televízió-műsor bemutatása, valamint olyan érdekes, igényes és színes, nőket célzó magazintartalom biztosítása, ami által a lap magasan kiemelkedik majd a szokványos "tv-újságok" mezőnyéből. A magyar sajtópiac jelenlegi öt legolvasottabb hetilapja (TOP5) – a Szonda Ipsos felmérése szerint – jelen pillanatban vagy televíziós műsorújság, vagy női magazin.

Az EMG új termékének megjelenése több szempontból is üzenet-értékű a cég életében. Egyfelől egyértelmű jele annak, hogy a cég a saját fejlődését nem kizárólag akvizíciókon keresztül képzeli el, hanem saját projektek, termékfejlesztések útján is. Másfelől azt is megmutatja, hogy a vállalat az EST.TV magazin megjelenésével – és egy új célcsoport hatékony megszólításával – képes olyan nagyszabású projekt beindítására és finanszírozására, amelynek segítségével egyre nagyobb szeletet hasíthat ki a sajtópiaci tortából.

A lap beindításának folyamatában az EMG már hatékonyan támaszkodhatott az elmúlt hónapokban eredményesen kialakított cégcsoport szinergiákra, így a lap designja, tartalma, website-ja is "házon belül" készült, ahogy az értékesítési- és marketing szervezet is hatékonyan integrálta az új terméket.

Az EST.TV magazin megjelenésével párhuzamosan az EMG médiakampányt is indít, amelynek során televíziós, rádió, sajtó, indoor és online hirdetésekkel hívja fel a célközönség figyelmét az új lapra. A kampányban természetesen aktív szerepet vállalnak az EMG saját felületei is.