Miközben több tízezren voltak a labdarúgó EB-helyszíneken szurkoló magyarok, mostanra a legbátrabb várakozásokat is messze felülmúlva átlépte a 1,6 milliót a virtuális szívdobbanások száma. A Telekom „Szurkolói szív" segítségével bárki egy mozdulattal, hashtaggel vagy gombnyomással közvetlenül buzdíthatja a sportolókat.

 

Miközben több tízezren voltak a labdarúgó EB-helyszíneken szurkoló magyarok, mostanra a legbátrabb várakozásokat is messze felülmúlva átlépte a 1,6 milliót a virtuális szívdobbanások száma. A Telekom „Szurkolói szív" segítségével bárki egy mozdulattal, hashtaggel vagy gombnyomással közvetlenül buzdíthatja a sportolókat.

 

Minden előzetes várakozást felülmúlt a Telekom „Szurkolói szív" kezdeményezése. A vállalat célja a kampánnyal az, hogy erősítse az összetartozás érzését a sportolók és a szurkolók között, hitet, buzdítást adjon a csapatnak a nyári fontos nemzetközi sportesemények 3 hónapja alatt. A labdarúgó válogatott sikere összekovácsolta a szurkolókat, így a nyolcaddöntőben elszenvedett vereség ellenére is elmondható, hogy „Szép volt, fiúk", de az is, hogy „Szép lesz, fiúk!". A Telekom azt az üzenetet kívánja erősíteni, hogy van sikercsapatunk, és bízunk benne, hogy a jövő legalább ilyen sikereket tartogat még.

 

Az Ausztria elleni győzelem nyomán egyetlen nap alatt több mint 200 ezer rajongó fejezte ki szurkolását a magyar labdarúgó válogatottnak a szívküldés segítségével, az Izland elleni mérkőzés előtt és alatt pedig megduplázódott a virtuális szívdobbanások száma, a félmilliót pedig már a Magyarország – Portugália mérkőzés előtt meghaladta a számláló, mely múlt péntekre 1 millió fölé kúszott. A vasárnap esti mérkőzés végére ez a szám is közel a kétszeresére nőtt! A Telekom statisztikája szerint a szurkolók negyede visszatérő volt, így kialakult egy virtuális kemény mag, akik akár minden meccsen megtöltötték volna egy igazi stadion lelátóját is.

 

A Szurkolói szívre bárhonnan és bármikor küldhetünk szívdobbanást az egyekvagyunk.hu weboldalról, egy #egyekvagyunk hashtaggel ellátott poszt megjelenítésével. Amennyiben pedig okostelefonról használjuk az oldalt, akkor annak megrázásával is növelhetjük a szívdobbanások számát. A virtuális szurkolás vagy buzdító üzenet hatására a sportolóknál lévő szív alakú kitűző minden esetben felvillan és megdobban. Versenyzőink, játékosaink ezáltal azonnal tudják, hogy valaki éppen rájuk gondol, és mindig érzik, hogy egy egész ország nekik szurkol.

 

Mint ahogy korábban a veszprémi kézilabdásoknak vagy a labdarúgó Európa bajnokságon részt vevő Ferencváros focistáinak, a rajongók a következő hetekben a Szurkolói szív segítségével a riói versenyekre edző, a vállalat által támogatott Magyar Olimpiai Csapat tagjainak is kifejezhetik szimpátiájukat, biztatásukat.

 

A Szurkolói szív kampányt a DDB készítette a Telekom számára, a kampánnyal kapcsolatos PR-feladatokért az Uniomedia felel.

 

https://www.youtube.com/watch?v=b29wmZ31b90

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük