A közép-kelet-európai kereskedőknek 2008. szeptember 15-17. között több ezer kiemelkedő minőségű hongkongi és kantoni termék megtekintésére nyílik lehetősége SYMA Sport- és Rendezvényközpontban. A Lifestyle Expo Budapest alkalmával a szervezők – a Hong Kong Trade Development Council és a Department of Foreign Trade and Economic Cooperation of Guangdong – közvetítésével a legújabb dizájnt követő, kitűnő ár-érték arányú termékeket mutatnak be.

 

  A közép-kelet-európai kereskedőknek 2008. szeptember 15-17. között több ezer kiemelkedő minőségű hongkongi és kantoni termék megtekintésére nyílik lehetősége SYMA Sport- és Rendezvényközpontban. A Lifestyle Expo Budapest alkalmával a szervezők – a Hong Kong Trade Development Council és a Department of Foreign Trade and Economic Cooperation of Guangdong – közvetítésével a legújabb dizájnt követő, kitűnő ár-érték arányú termékeket mutatnak be.

„Kiállításunkat a magyar és a környező országok vásárlói, importőrei, nagykereskedői és re-exportőrei figyelmébe ajánljuk, hiszen ez egy olyan különleges lehetőség, amely az ajtajukon kopogtat." – mondta Lore Buscher, a HKTDC Európai Regionális Igazgatója. Amennyiben az érdeklődők a rendezvényre való ellátogatást költségesnek találják, ajánljuk figyelmükbe a szponzorációs lehetőségeket. A szervezők különböző támogatásokat és szolgáltatásokat kínálnak, így többek között kedvezményes szállodai csomagokkal, parkolási lehetőséggel, üzemanyag-kuponokkal, a HKTDC üzleti partnerkereső szolgáltatásával, tolmácsolási lehetőségekkel, teára és kávéra beváltható kuponokkal és végül de nem utolsósorban tombolajátékkal várják az érdeklődőket, mely fődíja egy hongkongi utazás.

A hongkongi és kantoni trendeket és termékeket az első két napon a régiónkban tevékenykedő kis- és nagykereskedők számára mutatják be, a harmadik napon viszont a nagyközönség is látogathatja a kiállítást. A vásárlók átfogó termékválasztékra számíthatnak, az estélyi és esküvői ruháktól, az IPOD hangszórókon, sportruházati cikkeken, mobiltelefonokon, kávéfőzőkön át az egyedi tervezésű porcelántárgyakig mindent megtalálhatnak.

A Lifestyle Expo Budapest alkalmával az elektronikai és telekommunikációs szekcióban MP3 és MP4 lejátszókat, MP3 lejátszókhoz való dokkoló adapteret, mobiltelefonokat, wireless internetes rádiókat, gépjárműbe szerelhető audió felszereléseket, valamit digitális fénykép kereteket és egyéb, jópofa szerkezeteket, például USB-ről tölthető ventillátorokat állítanak ki.

A hongkongi és kantoni ajándék- és háztartási cikkeket a látványos dizájn és a világszintű trendeknek megfelelő alapanyagok jellemzik. Napjainkban egyre több vásárló érzi szükségesnek, hogy porcelánkészletekkel szépítse lakását. Az apró tárgyak, az ízléses dekoráció egy egyszerű fehér abrosszal is tökéletes díszítésként szolgál. A színek egyedi dizájn szerint zsinóros virágmintában jelennek meg. A színes műanyag kiegészítők, mint például a kupakok vagy konzervnyitók ugyanannyira kedveltek, mint a rozsdamentes acél vagy az alumínium darabok.

A játékipart egyre inkább a mozgó és számítógépes játékok népszerűsége jellemzi mind Ázsiában mind pedig Európában. A gyerekek zenélő játékok segítségével tanulnak meg énekelni és kottát olvasni, a tudományos és természethez kapcsolódó játékok pedig teszik lehetővé, hogy kísérletezve tanuljanak. Mindemellett a játékmackók és a plüssjátékok még mindig vezetik a gyerekek kívánságlistáit, így többek között ezek is bemutatásra kerülnek Budapesten.

A ruhaiparban a hongkongi és kantoni ruhatervezők nemzetközi szinten is egyre ismertebbek, mivel a keleti és nyugati hatások ötvözésével új és egyedi stílust alakítanak ki. Többek között Harrison Wong, a hongkongi dizájner is részt vesz a Lifestyle Expo Budapest kiállításon a Lafayette 148 (Shantou) képviseletében, amely a híres Lafayette 148 New York-i üzlete számára gyárt elegáns női ruházati cikkeket. A látogatók a teljes ruhatárat szemügyre vehetik a kiállításon, az estélyi és esküvői ruháktól kezdve a kötöttárun és sportruházaton át a divatos kiegészítőkig.

A Lifestyle Expo támogatójaként a a Magyar Kereskedelmi és Iparkamara, Munkaadók és Gyáriparosok Országos Szövetsége, az ITD Hungary Zrt., a Joint Venture Szövetség, a Magyar-Hongkongi Innovatív Üzleti Szövetség, a Magyar-Hongkongi Partnerségi Egyesület, a Román Kereskedelmi és Iparkamara, és a Lengyel Játék Szövetség adta nevét.

„A Magyar Kereskedelmi és Iparkamarának nemzetközi területen célja a magyar gazdaság érdekeit szem előtt tartva a gazdaság szereplői, a kis-, közép- és nagyvállalatok külpiaci pozíciószerzésének erősítése, valamint együttműködési lehetőségek kialakítása a világ országainak üzleti köreivel. A Hongkongi Kereskedelemfejlesztési Tanáccsal való hosszútávú együttműködésünkre alapozva nagy örömünkre szolgál, hogy a szeptemberi Lifestyle Expo támogatói között szerepelhetünk, és bízunk benne, hogy a rendezvény tartós partneri kapcsolatokhoz segíti mindkét ország képviselőit." – mondta Dr Parragh László, a Magyar Kereskedelmi és Iparkamara elnöke.

A kiállítás az első két napon csak kereskedők számára látogatható, a harmadik napon, szeptember 17-én az érdeklődő nagyközönséget is várják. A belépés ingyenes. A kiállítás szeptember 15-16-án 10:00-18:00-ig, 17-én pedig 10:00-15:00-ig látogatható.

http://info.hktdc.com/lifestyleexpobudapest/

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük