A Vodafone Magyarország ügyfelei a 2010. december 24. és 2011. január 1-e közötti nyolc napban összesen több mint hatvanmillió hívást kezdeményeztek, illetve SMS-t vagy MMS-t küldtek. A hatalmas szám körülbelül 57 százaléka (több mint 34 millió) hívás volt, míg az üzenetek 43 százalékot (közel 26 millió) tettek ki.

 

A Vodafone Magyarország ügyfelei a 2010. december 24. és 2011. január 1-e közötti nyolc napban összesen több mint hatvanmillió hívást kezdeményeztek, illetve SMS-t vagy MMS-t küldtek. A hatalmas szám körülbelül 57 százaléka (több mint 34 millió) hívás volt, míg az üzenetek 43 százalékot (közel 26 millió) tettek ki.

Az ünnepi időszakból természetesen idén is 24-e és 31-e emelkedett ki. Míg karácsonykor több mint 9,5 millió, addig az év utolsó napján közel 10 millió üzenet és hívás utazott a mobilszolgáltató hálózatában.

A több mint hatvanmilliós érték kétmillióval meghaladja a 2009-es statisztikát, amikor 24-e és 1-e között több mint 58 millió üzenetet küldtek és hívást kezdeményeztek a Vodafone ügyfelei. A mobilszolgáltató 2009 novembere és 2010 novembere[1] között 0,25 százalékkal növelte részesedését a mobil hangpiacon a forgalmazásban résztvevők száma alapján, a növekedés valószínűleg ennek is köszönhető.

A közösségi oldalak népszerűségének emelkedése miatt sokan már jókívánságaikat is az interneten küldik el, például e-mailben vagy Facebook-üzenetként. Közülük egyre többen használják mobiltelefonjukat, vagy más mobilinternetes megoldást. Mivel 2009 novemberéhez képest a mobilszolgáltató több mint másfél százalékkal, 26,08-ról 27,62%-ra növelte részesedését a mobilinternetet használók körében 2010 novemberében[2], ezért valószínűleg ilyen módon is jóval több Vodafone-előfizető üdvözölte az ünnepek alatt szeretteit és ismerőseit.


[1] A 2010. decemberi adatokat még nem adta ki az NMHH.

[2] A 2010. decemberi adatokat még nem adta ki az NMHH.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük