Az online után offline áruházat nyit a Ringier és a Full Market Zrt. közös eCommerce site-ja. A "földi" áruház eredményeképp bio és reform termékekkel, friss áruval bővül a hiper online és offline áruháza is

 

Az online után offline áruházat nyit a Ringier és a Full Market Zrt. közös eCommerce site-ja. A "földi" áruház eredményeképp bio és reform termékekkel, friss áruval bővül a hiper online és offline áruháza is

 

2012. június 11-én megnyitotta kapuit Magyarország első online hipermarkete a hiper.hu, amelyet pár hónappal később, most  egy földi hipermarket is követ, a hiper.hu Áruház, amely 2012. október 12-én nyílik meg.

Az áruház a korábban beharangozott 10.000 terméknél is több 16.000 cikkelemmel várja vásárlóit, immáron már nem csak online, hanem egy kézzelfogható hipermarketben a budapesti Réno Udvar területén a Váci úton.

Az eCommerce vállalkozás ezzel tovább bővíti szolgáltatási portfólióját és forgalmazott termékeit offline is elérhetővé teszi, így a fogyasztó akár megrendelheti a termékeket és érte is mehet vagy a helyszínen megvásárolhatja.

 „A hiper.hu Áruház eredetileg nem szerepelt a terveink között, de mindenképpen célunk volt, hogy olyan termékcsoportokkal egészítsük ki a portfóliónkat, mint a frissáru termékek, amelyek romlandóságuk miatt igen gyors forgási sebesség mellett rentábilisak. Az áruház egyrészt az online termékkínálatát is kívánja bővíteni, amely így vált lehetővé, másrészt az áruház elhelyezkedésével versenyképesebb szállítási feltételeket tudunk a vásárlóknak biztosítani.  Így akár már Budapest területén 2 órán belül is képesek vagyunk kivinni a megrendelt termékeket."- tette hozzá Urbán Zsolt a Full Market Hungary Zrt. vezérigazgatója.

Az áruház a klasszikus hipermarket termékskálán kívül nagyszámú, közel 3000 féle bio és reform termékkel készül, sőt Bazár részlegén az aktuális szezonnak megfelelő különleges ajánlatokkal is találkozhatnak a vásárlók.

Ezzel párhuzamosan tovább zajlik a fogyasztók online edukálása. A hiper.hu site különleges szolgáltatásokkal, tartalommal bővült, az ötlettárral, amely az online vásárlás örömét, plusz lehetőségeit hivatott bemutatni a vásárlóknak. 

"Az itt megtalálható receptek, szépségápolási ötletek, nemcsak hasznos tartalomként jelennek meg a felhasználónak, hanem az ötlettárakban tálalható cikkek mellé párhuzamosan odarendelhetőek a felhasznált termékek és egy kattintással meg is rendelhetőek. Így pl. egy kiválasztott recept esetében, automatikusan a vásárló kosarába tudnak kerülni a hozzávalók és plusz szolgáltatásként pl. borajánlatot is felkínál az oldal." – mondta el Urbán Zsolt.

Az oldal az online vásárlók edukációját kiemelten fontosnak tartja indulásától kezdve. Az információs anyagok a Ringier print, online és mobil felületeivel kombinálva pedig tömeges elérést biztosítanak a hiper.hu-nak.

 

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük