Winkler Róbertnek tetszik a Pöttyös retro autója
3 perc olvasás
A Pöttyös idén tavasszal indult fogyasztói promócióját egy TotalCar vírusfilm is népszerűsíti. A mai modern kommunikációs eszközt kihasználva, egy rövidfilmben kísérhetjük nyomon a nem korhű, de hangulatában rendesen retro Lada megszületését. Nagy gondossággal készült a tunningolt jármű, amely a Pöttyös virtuális raktárában a licitálás útján megvásárolható ajándékok egyik főszereplője.
A Pöttyös idén tavasszal indult fogyasztói promócióját egy TotalCar vírusfilm is népszerűsíti. A mai modern kommunikációs eszközt kihasználva, egy rövidfilmben kísérhetjük nyomon a nem korhű, de hangulatában rendesen retro Lada megszületését. Nagy gondossággal készült a tunningolt jármű, amely a Pöttyös virtuális raktárában a licitálás útján megvásárolható ajándékok egyik főszereplője.
A 2008. március 17-én indult Pöttyös promóció keretében kék nyitószalagos Túró Rudi csomagolás vadászatra és izgalmas licitálásra hívta a márka a fogyasztókat. A tavaszi nyüzsgés a Pöttyös Raktárban is érezhető volt, amely a mai napig töretlen népszerűségnek örvend. Készpénzért, étkezési vagy nyaralási utalványokért, sörért stb. cserébe számos blog résztvevője barterügyleteket hirdet a játékban szereplő csomagolások felvásárlására.
„A fix áras ajándékok beváltása mellett a licitálás is beindult, a legtöbb licit természetesen az Audi A3 Cabriolet-re érkezett, de a Pöttyös tunningolt Ladának sincs oka panaszra. A hagyományos marketing aktivitások (ATL, POS és in-store eszközök) széles skálája mellett a TotalCar csapata által készített vírusfilmmel is ráerősítettünk a promócióra. A film főszereplője a Pöttyös kalapács alá kerülő retro autója, amit az EastBlock autótunning csapata varázsolt újjá, valamint a TotalCar szerkesztőjeként elhíresült páros Winkler Róbert és Bazsó Gábor véleményezett. A filmet nézve szemtanúi lehetünk egy kocka Corsa lezúzásának és egy egyedülálló, a nyolcvanas évek szívtipró autóinak hangulatát idéző retró Zsiga megszületésének, amelynek kalaptartójáról a bólogatós kutya sem hiányozhatott" – mondja Szutor Szilvia, a Pöttyös brand menedzsere.
A promócióban csak eddig már hétszázezren látogattak el a http://www.pottyos.hu/ -ra, ami több mint harmincezer új regisztrációt jelentett. A játékban résztvevők száma azóta is egyre nő, több mint másfél millió kód került feltöltésre és mintegy 5.000 db ajándék talált gazdára, amelyek közül a retro élményt idéző tárgyak – bólogatós kutya, a búgócsiga stb. – a legkapósabbak, de a népszerűségi listán szerepel még a necchálós atléta, a Pöttyös bögre, toll, ping-pong ütő és a babzsák fotel is. A nagy sikerre való tekintettel a lelkes fogyasztók már csak 50 féle ajándékra válthatják be az összegyűjtött csomagolásokat, a licitálás viszont lázasan folyik az áhított retro Ladára és a vadi új Audira is.
Winkler Róbert elmondása szerint a Pöttyös Raktár Zsigájával tudna mit kezdeni: „A zsiguli csodálatos, mert nem egyszerűen a kultúránk része, hanem egy vérpezsdítő autó, amitől elönti az ember agyát a férfivirtus. Ezt kapja ki az elkorcsosult IPOD generáció!" A közel 8 perces rövidfilm április végétől videó-megosztókon és Pöttyös honlapon is megtekinthető.