Az idei esztendőt már 400-al több munkavállalóval kezdte a UPC Magyarország. Miközben a szektorban, és általában véve a magyar gazdaságban leginkább elbocsátásokról szólnak a hírek a vezető hazai televíziós, szélessávú internet-és telefonszolgáltató cég úgy döntött, hogy négyszáz ügyfélszolgálati feladatot ellátó, kölcsönzött dolgozóját saját állományba veszi át.

Az idei esztendőt már 400-al több munkavállalóval kezdte a UPC Magyarország. Miközben a szektorban, és általában véve a magyar gazdaságban leginkább elbocsátásokról szólnak a hírek a vezető hazai televíziós, szélessávú internet-és telefonszolgáltató cég úgy döntött, hogy négyszáz ügyfélszolgálati feladatot ellátó, kölcsönzött dolgozóját saját állományba veszi át.

Ide tartoznak a call centeresek, a telesales-esek, és azok az értékesítők, akik az üzletekben, shopokban dolgoznak. Ezzel a döntéssel is szeretnék erősíteni a dolgozók elköteleződését, és növelni az ügyfelek elégedettségét.

A UPC ugyanakkor idehaza azon kevés cégek közé tartozik, amelyek a válságra, a kihívásokra, a versenyhelyzetre a dolgozók ösztönzésével reagál. A vállalatnál amellett, hogy az elmúlt években nem nyúltak a munkaerő költségekhez, igyekeznek mindent megtenni azért, hogy a magas teljesítményt nyújtó kollegák úgy érezzék, minden szempontból megéri keményen dolgozni.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük