Új információs platformot vezet be a TV2 a televíziós piacon
2 perc olvasás
A TV2 kereskedelmi igazgatósága új platformot vezet be objektív mérőszámokkal, mellyel célja, hogy új megvilágításba helyezze a televíziós piacot. Ez a Television Value Indicators (TVI) platform, és azon belül elsőként a Demand-mutatók.
A TV2 kereskedelmi igazgatósága új platformot vezet be objektív mérőszámokkal, mellyel célja, hogy új megvilágításba helyezze a televíziós piacot. Ez a Television Value Indicators (TVI) platform, és azon belül elsőként a Demand-mutatók.
5-ből 3 márka hirdet a TV2-n.* Ez az adat is jól bizonyítja, hogy a TV2 az egyik legnépszerűbb televízió a hirdetők körében. A TVI platform adatai alapján azonban az is látható, hogy a televízióreklámok iránt általában nagy a kereslet Ennek bizonyítékául mutatta be ma a sajtónak és ügyfeleinek a TV2 kereskedelmi igazgatója, Steve Varcoe legújabb marketingkommunikációs kampányukat, melynek alapját a Television Value Indicators elnevezésű információs platform adja, ahol a csatorna újfajta mérőszámokkal mutatja be a tévépiac kereskedelmi trendjeit, a tévékampányok intenzitását és azt, hogy mennyire bíznak a hirdetők a TV2-ben és a televíziós hirdetési formában.
A kampány bevezető szakaszában Steve Varcoe azt ígérte, hogy nem csak a TV2-t, de az egész televíziós piacot újradefiniálja – ennek egyik eszköze és első lépése a TVI, valamint a hozzá tartozó – egyelőre – három mérőszám, az úgynevezett Demand-mutatók: a Brand Count, GRP Count és Campaign Weight. A TVI adatai bárki számára elérhetők online. A platform értéke, hogy a tévékereskedelmi trendek heti szinten követhetők ezentúl.
A TV2 B2B kampányának stratégiai tervezésében a Mrs White Media Consulting, kreatív megvalósításában pedig a Korossy Branding & Design Consultancy segíti a csatornát.
Demand-mutatók:
Brand Count: Egy adott héten tévében hirdetett márkák száma AGB Nielsen / TV2 adatok alapján – heti frissítéssel.
GRP Count: A hirdetők által vásárolt kontaktusszámok heti szinten AGB Nielsen / TV2 adatok alapján – heti frissítéssel.
Campaign Weight: Az átlagos heti kampánysúlyok GRP alapon AGB Nielsen / TV2 adatok alapján – heti frissítéssel.