A TV2 kereskedelmi igazgatósága új platformot vezet be objektív mérőszámokkal, mellyel célja, hogy új megvilágításba helyezze a televíziós piacot. Ez a Television Value Indicators (TVI) platform, és azon belül elsőként a Demand-mutatók.

A TV2 kereskedelmi igazgatósága új platformot vezet be objektív mérőszámokkal, mellyel célja, hogy új megvilágításba helyezze a televíziós piacot. Ez a Television Value Indicators (TVI) platform, és azon belül elsőként a Demand-mutatók.

5-ből 3 márka hirdet a TV2-n.* Ez az adat is jól bizonyítja, hogy a TV2 az egyik legnépszerűbb televízió a hirdetők körében. A TVI platform adatai alapján azonban az is látható, hogy a televízióreklámok iránt általában nagy a kereslet  Ennek bizonyítékául mutatta be ma a sajtónak és ügyfeleinek a TV2 kereskedelmi igazgatója, Steve Varcoe legújabb marketingkommunikációs kampányukat, melynek alapját a Television Value Indicators elnevezésű információs platform adja, ahol a csatorna újfajta mérőszámokkal mutatja be a tévépiac kereskedelmi trendjeit, a tévékampányok intenzitását és azt, hogy mennyire bíznak a hirdetők a TV2-ben és a televíziós hirdetési formában.

 

A kampány bevezető szakaszában Steve Varcoe azt ígérte, hogy nem csak a TV2-t, de az egész televíziós piacot újradefiniálja – ennek egyik eszköze és első lépése a TVI, valamint a hozzá tartozó – egyelőre – három mérőszám, az úgynevezett Demand-mutatók: a Brand Count, GRP Count és Campaign Weight. A TVI adatai bárki számára elérhetők online. A platform értéke, hogy a tévékereskedelmi trendek heti szinten követhetők ezentúl.

 

A TV2 B2B kampányának stratégiai tervezésében a Mrs White Media Consulting, kreatív megvalósításában pedig a Korossy Branding & Design Consultancy segíti a csatornát.

 

Demand-mutatók:

 

Brand Count: Egy adott héten tévében hirdetett márkák száma AGB Nielsen / TV2 adatok alapján – heti frissítéssel.

 

GRP Count: A hirdetők által vásárolt kontaktusszámok heti szinten AGB Nielsen / TV2 adatok alapján – heti frissítéssel.

 

Campaign Weight: Az átlagos heti kampánysúlyok GRP alapon AGB Nielsen / TV2 adatok alapján – heti frissítéssel.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük