A  Germanwings szorosabbra fűzi az utazási irodákkal folytatott együttműködését, és tovább bővíti jelenlétét a meghatározó központi foglalási rendszerekben (Global Distribution Systems – GDS). A német diszkont légitársaság 2011. január végén kezdte meg együttműködését az Amadeus-szal, a legújabb megállapodás szerint pedig most már a Travelport rendszeren keresztül is foglalhatóak a kedvező árú repülőjegyek. A Travelport a Galileo, a Worldspan és az Apollo nevű globális foglalási rendszerek üzemeltetője.

A  Germanwings szorosabbra fűzi az utazási irodákkal folytatott együttműködését, és tovább bővíti jelenlétét a meghatározó központi foglalási rendszerekben (Global Distribution Systems – GDS). A német diszkont légitársaság 2011. január végén kezdte meg együttműködését az Amadeus-szal, a legújabb megállapodás szerint pedig most már a Travelport rendszeren keresztül is foglalhatóak a kedvező árú repülőjegyek. A Travelport a Galileo, a Worldspan és az Apollo nevű globális foglalási rendszerek üzemeltetője.  A Germanwings intelligens technológiai megoldást használ a GDS-csatornákon keresztül folytatott értékesítéshez. A diszkont légitársaság ez által számos bonyolult folyamatot és szerződéskötést tud elkerülni, amelyek egyébként a globális foglalási rendszerekben történő jegyértékesítés feltételei közé tartoznak.

„Az utóbbi hónapokban jelentős mértékben bővítettük értékesítési csatornáinkat. A GDS-sel nemrég megkötött megállapodások mellett kiemelt hangsúlyt fektettünk arra, hogy közvetlen kapcsolatot létesítsünk fontos értékesítési és egyéb partnerekkel. Így elsősorban vállalatokat, utazásszervezőket és utazási irodákat nyertünk meg partnereinknek. Hatékony értékesítésünk fő alapja ugyan továbbra is a www.germanwings.com címen elérhető honlapunk, az értékesítési csatornák bővítésével mégis további fontos piaci szegmenseket tudunk feltárni.”– nyilatkozta Ognjen Zeric, a Germanwings e-kereskedelmi és értékesítési alelnöke. Az Amadeus foglalási rendszerrel indított együttműködést követően már néhány hónap elteltével megmutatkozott az értékesítési filozófia sikere a GDS-en keresztül regisztrált, emelkedő jegyértékesítésből.  Számos utas kihasználja azt a lehetőséget, hogy a GDS-en keresztül kombinálja pl. a Lufthansa járatait a Germanwings célállomásaival.  Az utazási irodák máris aktívan használják a Germanwings új értékesítési csatornáit. A diszkont légitársaság különösen sikeresen fejleszti tovább saját foglalási rendszerét, az ún. Direct Connect-et, mely a  kiemelt értékesítési partnerek számára kínál kedvező árú, közvetlen foglalási lehetőséget.
Az üzleti utasok többszörösen is profitálnak a bővített értékesítési struktúrából: a Germanwings részt vesz a Lufthansa Partner Plus elnevezésű vállalati programban, továbbá különleges, rugalmas vállalati tarifákat kínál az üzleti utasoknak saját honlapján (további információ: www.germanwings.com/firmenprogramm). Az üzleti célból utazók nagy része ki is használja mindkét program előnyeit.  Repülőjegyeiket lefoglalhatják egyrészt a GDS-csatornákon keresztül (Partner Plus vállalati program), másrészt a Direct Connect rendszerben vagy a Germanwings honlapján, a megfelelő, jelszóval védett területen (www.germanwings.com/firmenprogramm).

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük