A Regus kutatása szerint az üzletemberek egyre személyesebbé teszik üzleti utazásaikat. A menedzserek 27 százaléka nem indul el külföldi útjára a fürdőnadrágja vagy az edzőruhája nélkül. A családi fotók és az egyéb személyes tárgyak pedig, az otthon egy darabját jelképezik az úton lévő vezetők számára.

 


A Regus kutatása szerint az üzletemberek egyre személyesebbé teszik üzleti utazásaikat. A menedzserek 27 százaléka nem indul el külföldi útjára a fürdőnadrágja vagy az edzőruhája nélkül. A családi fotók és az egyéb személyes tárgyak pedig, az otthon egy darabját jelképezik az úton lévő vezetők számára.

 

A Regus legutóbbi felmérésében arra kereste a választ, hogy melyek azok a szokatlan dolgok, amelyeket az üzletemberek rendszeresen magukkal visznek üzleti útjukra. A több mint 80 országban közel 17 ezer üzletember körében végzett felmérés rámutatott arra, hogy a menedzserek külföldi távollétük alatt is vágynak az otthoni légkörre és a megszokott napi rutintól sem szeretnének elszakadni.

 

A válaszadók 27 százaléka jelezte, hogy úszó- vagy sportfelszerelését semmiképpen sem hagyja otthon, amikor üzleti célú útra kel. Az aktatáskában helyet kapó egyéb személyes tárgyak közé tartozik a családtagok fényképe is, amelyet a válaszadók 16 százaléka említett, valamint a vendéglátónak szánt ajándék, amelyet az utazók 15 százaléka visz magával. Mindez arra utal, hogy az emberi szempontok nem veszítették el jelentőségüket még a jelenlegi felgyorsult üzleti környezetben sem. Habár a megkérdezettek zöme hétköznapi tárgyakat csomagol bőröndjébe, a menedzserek visszajelzései között akad egy-két meghökkentő is.  A kutatásban feltett kérdésekre a legérdekesebb választ a hasbeszélő bábu, a haggis (skót nemzeti étel: erősen fűszerezett vagdaltaprólékkal és zabliszttel töltött birkagyomor), a szörfdeszka és a bukósisak jelentette – vajon hányan gondolnának erre az utastársak közül?

 

Mark Dixon, a Regus vezérigazgatója a felméréssel kapcsolatban megjegyezte: „A furcsa és érdekes tárgyak rávilágítanak arra, hogy az emberek törekszenek személyes és a szakmai életük együttes fenntartására a modern, nagy nyomást gyakorló munkakörnyezetben.  Egyre többen érzik úgy, hogy otthonuk egy darabját magukkal kell vinniük az üzleti utakra. Ennek oka lehet az is, hogy ma már sokan dolgoznak rugalmas munkakörülmények között, ezért szeretnék az éppen aktuális tartózkodási helyüket személyesebbé varázsolni. A jövőben azonban, egyre kevésbé lesz majd szükség arra, hogy az üzletemberek elhagyják otthonaikat egy-egy megbeszélés miatt, mivel a rugalmas munkavégzéssel párhuzamosan, a videokommunikáció népszerűsége is évről-évre növekszik, a vele járó idő- és költségmegtakarítás miatt."

www.regus.hu

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük