Magyar hallgatók jelentkeztek legtöbben a tizenegy európai országban meghirdetett Henkel  Innovation Challenge innovációs versenyre. Feladatuk az, hogy elképzeljék, milyen háztartási tisztító, illetve testápoló szereket fogunk használni 2050-ben, és forgalmazásukhoz készítsenek üzleti tervet.

 

Magyar hallgatók jelentkeztek legtöbben a tizenegy európai országban meghirdetett Henkel  Innovation Challenge innovációs versenyre. Feladatuk az, hogy elképzeljék, milyen háztartási tisztító, illetve testápoló szereket fogunk használni 2050-ben, és forgalmazásukhoz készítsenek üzleti tervet.

Novemberben hirdette meg a Henkel 11 európai országban diákoknak szóló innovációs versenyét, a Henkel Innovation Challenge-t. Magyar főiskolákról és egyetemekről van a legtöbb jelentkező: 175 csapat és 83 egyéni regisztráció érkezett, lekörözve ezzel a második legaktívabb spanyol diákságot. Náluk 85 csapat és 5 egyéni jelentkező nevezett. A verseny meghirdetésével a Henkel célja az volt, hogy a fiatalokat bevonja a cégnél zajló innovációs folyamatba, és ösztönözze a jövő diplomásait a kreativitásra, illetve segítséget nyújtson az ötletek kidolgozásának folyamatában.

Az elmúlt másfél hónapban számos főiskolát és egyetemet kerestek fel a Henkel Magyarország HR munkatársai, hogy ismertessék a pályázatot. Példás együttműködés alakult ki a diákokkal és az intézmények vezetőivel.

Legtöbben a Budapesti Műszaki Főiskola, a Budapesti Gazdasági Főiskola és a Nyugat-Magyarországi Egyetem diákjai közül jelentkeztek a játékra. Sokan regisztráltak a Budapesti Műszaki Egyetemről, a Pannon Egyetemről, és a Debreceni Egyetemről, néhányan az ELTE-ről, a Miskolci Egyetemről és a Corvinus Egyetemről.

Február 3-ig kell a jelentkezőknek elkészíteniük egy 2 perces videó filmet, amelyben a csapat bemutatja innovatív ötletét. Ezek közül a Henkel vezető szakemberei kiválasztják majd a 10 legötletesebb pályamunkát benyújtó csapatot, akiket segítenek az ötlet kidolgozásában, s közülük kerül ki az a győztes csapat, amely hazánkat képviseli a nemzetközi döntőben Brüsszelben. Az ebben részt vevő csapatok értékes nyereményekkel térhetnek haza. A dobogós helyezettek látogatást tesznek a Henkel központjában is, a győztes csapat pedig egy karib-tengeri utazást nyer.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük