Kupon: csak Most, csak Önnek, kedvezmény!Kupon: csak Most, csak Önnek, kedvezmény!A 2009. március 7-e és 14-e között megrendezett Tavaszi Kupon Napok minden várakozást felülmúlt, ugyanis a karácsony előtt megtartott első online kuponakcióhoz képest legalább háromszor annyi kupont töltöttek le és nyomtattak ki a vásárlók. Vagyis az ünnepek előtt 5.000, most pedig több mint 15.000 bónt használtak fel. Ezek közül az egyik zászlóshajó a Hervis öt sportáruháza volt, ahol kígyózó sorokban álltak a vásárlók, és összesen 1.500 kupont váltottak be.

Kupon: csak Most, csak Önnek, kedvezmény!Kupon: csak Most, csak Önnek, kedvezmény!A 2009. március 7-e és 14-e között megrendezett Tavaszi Kupon Napok minden várakozást felülmúlt, ugyanis a karácsony előtt megtartott első online kuponakcióhoz képest legalább háromszor annyi kupont töltöttek le és nyomtattak ki a vásárlók. Vagyis az ünnepek előtt 5.000, most pedig több mint 15.000 bónt használtak fel. Ezek közül az egyik zászlóshajó a Hervis öt sportáruháza volt, ahol kígyózó sorokban álltak a vásárlók, és összesen 1.500 kupont váltottak be.

 

    Sokan a válságot úgy kezelik, mint egy eleve elrendeltetett rossz dolgot, amelyre nem lehetünk hatással. Nincs más dolgunk – mondják a kétkedők -, csak várni, hogy a gazdaság motorjai újra beinduljanak.

Nem így gondolkodott a napiakciok.hu online kuponokat összegyűjtő internetes felület, illetve két budapesti – az Árkád és az Europark -, valamint az egri, nyíregyházi és kecskeméti bevásárlóközpont. Elindították a Tavaszi Kupon Napok elnevezésű online kuponakciót, és megsokszorozták a vásárlási kedvet.

„Végleges adatokkal még nem rendelkezünk, de már most elmondható, hogy a Tavaszi Kupon Napok keretében háromszor több kupont nyomtattak ki a felhasználók, mint a karácsonyi akciónk során. Ennek a sikere három tényezőre vezethető vissza. Egyrészt a tavaszi kezdeményezéshez kétszer több üzlet csatlakozott; másfelől nem csak otthon, vagy a munkahelyeken, hanem az akcióban részt vevő bevásárlóközpontokban kialakított standoknál is ki lehetett nyomtatni az online kuponokat. Harmadrészt pedig találkozott a szándék a kereslettel: a kereskedők több vevőt szerettek volna, a vásárlók pedig olcsóbban akartak hozzájutni a termékekhez, és ez sikerült" – mondja Besenyei Kálmán, a napiakciok.hu képviselője.

Az egyhetes kampányt egyébként az Árkád meghosszabbította, és ott március végéig fel lehet használni az internetről kinyomtatott kuponokat. A legnagyobb sikernek a sportcikkek, ruhák, cipők, szépségápolási cikkek és a gyorséttermek kuponjai örvendtek.

A későbbiekben arra törekszik a www.napiakciok.hu  csapata, hogy ne csak akció-szerűen, hanem folyamatosan szolgáltassanak ilyen lehetőségeket, ráadásul országszerte, hiszen az emberek nyomtatják, használják, szeretik az online kuponokat.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük