www.tv2.huwww.tv2.hu Local Deal of the Year kategóriában a legjobbak közé jutott a Valenciában megrendezendő Festival of Media Awards versenyen a TV2-n ősszel futott T-Home márkabevezető kampány. A Megasztár 4 köré szervezett innovatív BRANDcare megoldás a 2008-as esztendő legnagyobb és legösszetettebb reklámkampánya volt a csatornán.

www.tv2.huwww.tv2.hu Local Deal of the Year kategóriában a legjobbak közé jutott a Valenciában megrendezendő Festival of Media Awards versenyen a TV2-n ősszel futott T-Home márkabevezető kampány. A Megasztár 4 köré szervezett innovatív BRANDcare megoldás a 2008-as esztendő legnagyobb és legösszetettebb reklámkampánya volt a csatornán.

 

  A TV2 BRANDcare csapata által kidolgozott és a TV2 képernyőjén, valamint internetes oldalain megvalósult nagyszabású T-Home kampány a BRANDcare innovatív megoldásainak széles skáláját vonultatta fel 2008 őszén.

A cél a telekommunikációs óriás új márkájának a T-Home-nak a népszerűsítése volt.

A T-Home szpotok a Megasztár élő adásában kiemelt felületen, osztott képernyőn – a műsor megszakítása nélkül jelentek meg. Klasszikus szponzorációs megoldás keretében hangsúlyosan jelent meg a főtámogató szombatonként az élő műsor elején és végén.

A TV2 internetes oldalain valamennyi Megasztár videó T-Home függönnyel futott, ezen felül brandingelt háttér és klasszikus banner megoldások is hirdették a telekommunikációs céget, az Aktív c. műsor pedig napi (Extra) rovatként friss híreket sugárzott a Megaházból a T-Home támogatásával.

A Festival of Media Awards elnevezésű rangos versenyen a TV2 BRANDcare és a Megasztár 4 c. műsor segítségével megvalósult nagyszabású T-Home kampány a Local Deal of the Year kategóriában került be a fődíjra esélyes legjobb három jelölt közé.

A fesztiválnak a spanyolországi Valencia ad otthont, a 2009. április 21-én rendezett gálaesten 29 kategóriában hirdet győztest a zsűri.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük