Egyre nő a kereslet az egészséges, ám magas élvezet nyújtó termékek iránt, a GFK étkezési szokások felmérése szerint is egyre több az egészségtudatos vásárló Magyarországon..

 

Egyre nő a kereslet az egészséges, ám magas élvezet nyújtó termékek iránt, a GFK étkezési szokások felmérése szerint is egyre több az egészségtudatos vásárló Magyarországon..

A GfK Hungária Piackutató Intézet Étkezési Szokások 2007. évi felmérésének alapján kiderült, hogy az élelmiszerekkel szembeni fogyasztói elvárások között a jó minőség még mindig vezető szempont a lakosság számára. Az ár mellett fontos tényező még, hogy az adott termék tartósítószer, mesterséges ízesítőanyagok és színezék nélküliek legyen. Leginkább a hölgyek számára az sem elhanyagolható tényező, hogy egyes termékek mennyire alacsony zsír-, kalória- vagy akár szénhidráttartalommal bírnak. Hazánkban jelenleg a lakosság 11 százaléka bio tisztaságú, egészséges élelmiszereket fogyaszt, azon belül is a zöldségeket, gyümölcsöket, kenyérféléket és tejtermékeket részesíti előnyben.

A Friesland Hungária zRt. kiemelt fontossággal kezeli az egészségtudatosság növekvő jelentőségét, ezért a közkedvelt vaníliás krémtúró könnyebb változatát, a Milli Mia Joghurtos Krémtúrót alkotta meg a fogyasztók örömére.

„Erősödő tendencia, hogy a gyártók egyre több light termékekkel jelennek meg a piacon. Nincs ez másként a desszertpiacon sem, ahol a magas zsír- és kalóriatartalmat főként a hölgyek kerülik. A Milli Mia desszertcsaládot abból az elgondolásból bővítettük egy light termékkel, hogy az egészségtudatos fogyasztóink számára is valódi kényeztetést nyújthassunk. A legújabb joghurtos krémtúrónk a csökkentett (42%-kal) zsírtartalom ellenére is megőrizte kényeztető, finom ízét és lágy, krémes állagát" – mondja Pesti Borbála, a Friesland Hungária zRt. marketing menedzsere.

Majd folytatja: „Az új, light termékünk leginkább azon női célcsoportot szólítja meg, akik vigyáznak az alakjukra, és ha már „bűnöznek", akkor azt egészségesen teszik, egy joghurtos tejalapú desszert elfogyasztásásval. A termék piacrakerülésének időzítése sem véletlen, nyáron kevésbé vágyunk a nehéz, telítő édességekre, inkább egy könnyű, frissítő finomsággal dobjuk fel magunkat."

A termékbevezetést klasszikus in-store aktivitások és a hipermarketláncok üzleteiben termékbemutatóval egybekötött kóstoltatás kíséri. A piacra kerülést TV reklámmal, valamint kereskedelmi magazinokban történő megjelenésekkel is támogatja a Friesland.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük