A globalizáció és az információs kor körülményeihez való adaptáció tudatossági fokát mutatja, hogy a cégek milyen jellegű és minőségű honlapot tartanak fenn, és milyen gyakran, milyen tartalmakkal töltik fel azt. A Publicus Research által a Pont ez Holding Kft. megrendelésére készített kutatás anyagaiból képet kapunk (többek között) a hazai KKV szektor szereplőinek internetes jelenlétéről.
EuroAstra
50+... A tini korosztálynak már „öregek", az idősek szerint viszont még előttük az élet. Akkor valójában kik ők, kik alkotják az 50 feletti, ezüst generációt? Milyen fogyasztási szokások jellemzik őket? Mit olvasnak, mit hallgatnak, mit néznek? Szoktak vajon „shoppingolni", vagy „nagybevásárolni", mire költik leginkább a pénzüket, és vajon mire spórolnak? - Többek között ezekre a kérdésekre is választ...

Baj van a rendőrséggel. Nem kicsi. Nagyon nagy. És nem csak itthon, hanem a világ szinte minden országában.
A hazai munkalehetőségek tekintetében rossz kilátásokat jósolnak tíz megkérdezett közül hatan, a 18-59 éves magyar felnőttek körében. Saját anyagi helyzetét rossznak gondolja a következő tizenkét hónapban minden második válaszadó. Többek között ezt tárta fel a Nielsen piackutató vállalat felmérése a fogyasztói bizalomról, idén márciusban.

A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) engedélyezi, hogy a Hídtechnika, Hídépítő, Karbantartó és Szigetelő Kft. irányítást szerezzen az Adeptus Mérnöki, Építőipari és Kereskedelmi Zrt. felett.
Belföldi célpont: a téli BalatonA megkérdezettek közel egyharmada évente egyszer, vagy ennél is ritkábban utazik télen üdülni; kétharmaduk főként Magyarországon pihen. A kikapcsolódó távollétek zöme 3-4 napos. Idén a „téli utazók" több mint fele otthon maradt - derül ki abból a március végi piackutatásból, amelyet a...