A nyereményátadásA nyereményátadás

Múlt vasárnap, augusztus 10-én délután egy fővárosi, középkorú házaspár ütötte be azt a kódot, mely az Arena Aranyérmet tartalmazó széfet nyitotta, és így megnyerték a nettó tízmillió forint értékű főnyereményt. Aranyérmeseink minden idők legnagyobb értékű főnyereményét tudhatják magukénak, melyet egy magyarországi bevásárlóközpont hirdetett meg. Ez a játék átlagosan 15% forgalomnövekedést hozott, és hasznos statisztikai információkkal szolgált a lakossági vásárlási szokásokat illetően.

 A nyereményátadásA nyereményátadás

Múlt vasárnap, augusztus 10-én délután egy fővárosi, középkorú házaspár ütötte be azt a kódot, mely az Arena Aranyérmet tartalmazó széfet nyitotta, és így megnyerték a nettó tízmillió forint értékű főnyereményt. Aranyérmeseink minden idők legnagyobb értékű főnyereményét tudhatják magukénak, melyet egy magyarországi bevásárlóközpont hirdetett meg. Ez a játék átlagosan 15% forgalomnövekedést hozott, és hasznos statisztikai információkkal szolgált a lakossági vásárlási szokásokat illetően.

Augusztus második vasárnapján egy budapesti, saját vállalkozását vezető házaspár megnyerte az Arena Arany széfes játék fődíját, nettó tízmillió forintot. A június 1-jén meghirdetett játék szerint, aki az Arena Plaza üzleteiben minimum kétezer forint értékben vásárolt, kapott egy kódszámot, mellyel megpróbálhatta kinyitni az Arena Aranyérmet tartalmazó széfet. 101.138-dik alkalommal a budapesti házaspár férfi tagja, Ottó ütötte be a kódot, mely ezúttal a nyertes számsor volt.

Az Arena Aranyat olimpiai aranyérmes birkózónk, Repka Attila adta át a nyerteseknek, így elsőként egy korábbi bajnok köszöntötte az Arena új győzteseit. „Amikor beálltunk a széf előtt kígyózó sorba, nem hittük, hogy megnyerhetjük ezt az óriási összeget, de most boldogok vagyunk a nyereménnyel. Korábban vásároltunk már az Arena Plazában, de most először próbáltuk ki a széfes játékot, még soha nem volt ekkora szerencsénk" – mondta a nyertes házaspár hölgy tagja, Anna.

A nyereményjátéknak és az ezt kísérő erőteljes marketingkampánynak köszönhetően a bevásárlóközpont átlagosan 15%-os forgalomnövekedést regisztrált. A játék statisztikájából kiderült, hogy az Arena Plazában vásárló közönség jellemzően a divatmárkák üzleteiben költ kétezer forintnál magasabb összeget, de sokat fordítottak a hipermarketek termékeire is, ugyanakkor a marketingakció jelentős forgalmat generált a moziban és egyéb szaküzletekben is. Az elmúlt 10 hét alatt a Cinema City Arenában 36.000 db kódot osztottak ki a mozijegyek mellé, a TESCO pénztárainál 29.000 db számsor került a vásárlókhoz. Ám a legnagyobb üzletek összesen több mint 69.000 db-os kuponforgalmat bonyolítottak. A bérlők között a harmadik legtöbb kódot kiadó üzlet a Peek&Cloppenburg volt, a kiadott 14.000 db kuponnal. Egyébként Anna és Ottó is ez utóbbi üzletben kapták kézhez a nyertes kódot tartalmazó szelvényt.

A tízmilliós főnyereményen túl a játék ideje alatt eddig több mint ötszázezer forint értékű ajándékutalvány talált gazdára, de a játék nem zárul le a főnyeremény átadásával, augusztus 31-ig további értékes nyereményeket lehet nyerni. 

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük