"hello holnap!" néven fenntarthatósági kommunikációs kampányt indított 2010. december 27- től a hazai médiában a Magyar Telekom.

"hello holnap!" néven fenntarthatósági kommunikációs kampányt indított 2010. december 27- től a hazai médiában a Magyar Telekom.

A rádióban, tévében és interneten látható kampányban közismert személyek mondják el év végi fogadalmukat arról: jövőre mit tesznek azért a mindennapi életükben, hogy környezettudatosabban, fenntarthatóbb módon éljenek. A filmekben többek között Tilla, Novák Péter, Oroszlán Szonja, Kovács Kati és Caramel szerepelnek. A kampány célja, hogy példát mutasson arra, mindenki tud változtatni a saját életén, környezetén. Ezzel egy időben a Magyar Telekom http://www.helloholnap.hu/ weboldalán január végéig bárki tehet videós és szöveges fogadalmat. A legjobb üzeneteket fenntartható nyereményekkel jutalmazza a vállalat.

A Magyar Telekom a hello holnappal nem egy újabb márkát kíván bevezetni, hanem egy kezdeményezést indít el, amely reményei szerint mozgalommá nő ki.

A kampányfilmben a vállalat elnök-vezérigazgatója, Christopher Mattheisen is megszólal, aki ennek kapcsán elmondta: " A Magyar Telekom saját fenntartható működésén keresztül, valamint szolgáltatásai, termékei révén ügyfelei és partnerei számára hosszú ideje elérhetővé teszi a fenntarthatóság eszméjét. Ennek minél szélesebb körű terjesztését és támogatását pedig kiemelt feladatának tekinti a jövőben is. A kampány során ismert énekesek, sportolók, művészek segítségével próbáljuk felhívni a figyelmet a téma fontosságára. Konkrét példákon mutatjuk be, hogy a mindennapjainkban hogyan éljük, hogyan élhetjük meg a fenntarthatóságot, mit lehet tenni a fenntartható jövőért."

A tévékben, rádióban, interneten és a közösségi médiában futó kampányhoz bárki csatlakozhat. A Magyar Telekom hello holnap weboldalára január végéig bárki feltöltheti saját fenntarthatósági videós vagy szöveges fogadalmát. A legötletesebb, legjobb fogadalmakat a vállalat értékes nyereményekkel jutalmazza.

A kampány ideje alatt Budapest 200 forgalmas pontján (bevásárlóközpontokban, gyalogátkelőhelyeken) hello holnap! feliratú inverz graffitikkel is találkozhatunk.

A Magyar Telekom szerteágazó és sokszínű fenntarthatósági tevékenységeit, így a társadalmi felelősségvállalásait, adományozási tevékenységét, gyakornoki programját, esélyegyenlőségi kezdeményezéseit is mind a hello holnap! név alatt fogja a jövőben kommunikálni. A "hello holnap!" kommunikáció arca Novák Péter lesz.

A hello holnap!-ról és a kampányról további részletek a http://www.helloholnap.hu/ weboldalon található.

A hazai piacvezető telekommunikációs vállalat szeptemberben, a 3. Fenntarthatósági Napon jelentette be "hello holnap!" nevű fenntarthatósági kampányát. Ennek egyik első elemeként hirdette meg a Magyar Telekom és a Vegyél Vissza! Nonprofit Kft. a fenntarthatósági témájú esszépályázatot "Mi vár ránk 2020-ban?" címmel, a jövő nemzedékek országgyűlési biztosa, Dr. Fülöp Sándor védnökségével.

A Magyar Telekom már az 1990-es évek óta kiemelt figyelmet fordít a fenntarthatósági problémák kezelésére. A vállalat 2002 óta koordinálja környezetvédelmi tevékenységét Csoport-szinten, és 2005 óta rendelkezik fenntarthatósági stratégiával. Magyarországon elsőként adott ki GRI G3 A+ minősítésű fenntarthatósági jelentést, és ennek érdekében a fenntarthatósággal kapcsolatos megközelítést minden szinten igyekszik beépíteni a vállalatirányítási folyamatokba.

Fenntarthatósági tevékenységéért már több elismerésben részesült a vállalat. Többek között első helyezést ért el a 2009-es "CSR 24/7" felmérésén, elnyerte a hazai Legjobb Munkahely, valamint a közép- és kelet-európai Legjobb Munkahely címet, és bekerült 2011-ben is a Bécsi Értéktőzsde közép- és kelet-európai fenntarthatósági indexébe (CEERIUS).

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük