A legfontosabb, aktuális társadalmi problémákat fókuszba helyező Médiaunió Alapítvány – a 2009-es egészségmegörző és a most futó, a fogyatékkal élők integrációját középpontba helyező üzenet után – már a 2011-es kampány témájára várja a jelöléseket. A Médiaunió honlapján bárki tehet javaslatot.

 

A legfontosabb, aktuális társadalmi problémákat fókuszba helyező Médiaunió Alapítvány – a 2009-es egészségmegörző és a most futó, a fogyatékkal élők integrációját középpontba helyező üzenet után – már a 2011-es kampány témájára várja a jelöléseket. A Médiaunió honlapján bárki tehet javaslatot.

A Médiaunió legfőbb célja olyan közérdekű, társadalmi célú reklámkampányok szervezése, melyek érzékelhető és mérhető változás érnek el a magyar társadalomban, az állampolgárokat érintő problémák megoldását és a közgondolkodás megváltoztatását célozva. A 2009-ben indult – a hazai média széles spektrumát felölelő – kezdeményezés a nagysikerű "Nincs DE! Rajtad is múlik az egészséged megőrzése" címet viselő, egészségtudatosságot erősítő kampány után 2010-ben a fogyatékkal élő emberek integrációjára hívja fel a figyelmet. A most futó interaktív kampány a http://www.keruljkozelebb.hu/ oldalon keresztül ismerhető meg.

A 2011-es központi témára bárki tehet javaslatot: egyének, civil szervezetek, cégek, baráti társaságok, állami szervek jelölését is várják. A beküldött javaslatokból a Schmidt Mária, Hankiss Elemér, Rudolf Péter, Novák Péter, valamint Somody Imre alkotta Kuratórium választja ki a jövő évi kampány témáját.

Jelölni 2010. október 10-ig a http://www.mediaunio.hu/ honlapon keresztül, a Pályázatok menüpont alatt található adatlap segítségével lehet.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük