A hazai outlet-piac vezető szereplője, a Biatorbágyon található Premier Outlets Center folyamatosan bővülő kínálattal várja a vásárlókat. Alig egy hónap alatt 10 új világmárka nyitott üzletet a bevásárlófalu legújabb részlegében. Az üzemeltetők a márkák kiválasztása során továbbra is kiemelt figyelmet fordítanak a vásárlók igényeire.

 

A hazai outlet-piac vezető szereplője, a Biatorbágyon található Premier Outlets Center folyamatosan bővülő kínálattal várja a vásárlókat. Alig egy hónap alatt 10 új világmárka nyitott üzletet a bevásárlófalu legújabb részlegében. Az üzemeltetők a márkák kiválasztása során továbbra is kiemelt figyelmet fordítanak a vásárlók igényeire.

Biatorbágy, 2008. június 16.: Több mint 90 üzletben mintegy 300 nemzetközileg is elismert márkával találkozhatnak a vásárlók Magyarország első számú outlet-központjában, amely nemrég bővült a 3. ütemmel. A nemrégiben megnyílt új üzletek között olyan nevek szerepelnek, mint pl. a Casa Moda, Borgo, Lee-Wrangler, 4Y Collections, Calzedonia-Intimissimi-Tezenis, Time Color, Marlboro Classics, Optic World, vagy a Watch&Gold Óra-Ékszer. Az egyre bővülő üzletközpont bérlői elégedettek az értékesítési eredményekkel.

Rozsnyai Zoltán, a Triumph International (Budapest) Kft. (Triumph, sloggi) ügyvezető igazgatója szerint: „Amióta megnyitottuk üzletünket a Premier Outlets Center 3. ütemében, folyamatosan jól teljesítünk. Örültünk ennek a lehetőségnek, amely által vásárlóink rendkívül kedvező áron juthatnak hozzá termékeinkhez. Üzletünk forgalmából jól látszik, hogy a magyar fogyasztóknak igényük van a minőségi, márkás fehérneműre."

Molnár Tamás, a VF Hungária Kft. (Lee, Wrangler) értékesítési igazgatója ekképpen látja a helyzetet: „Minőségi termékeket árulunk, és a partnerüzletek kiválasztása során fokozottan ügyelünk arra, hogy ezek megfelelő környezetben jelenjenek meg. Azt gondolom, a Premier Outlets Center nemcsak a kedvező árak és a nagy választék miatt népszerű, de a barátságos, igényes környezet miatt is szívesen látogatnak ki ide a vevők."

A VF Hungária Kft. véleményét osztotta Schafhauser Róbert, a Woodoo Cégcsoport (Devergo) outlet üzletágának vezetője is: „A Devergo divatmárka elsősorban a 18-30 éves fiatalok között népszerű, akik az árakra gyakran érzékenyebbek, mint az idősebb vásárlók. A Premier Outlets Center különösen jó lehetőség számukra, hiszen itt még kedvezőbb áron juthatnak hozzá termékeinkhez a vásárlók."

Czunyi Gábor, a Groupe SEB Central-Europe Kft. (Home&Cook: Moulinex, Tefal, Rowenta, Krups) értékesítési igazgatója a következőket nyilatkozta: „Bár az outleteket elsősorban ruházati termékekre szakosodott üzletek népesítik be, azt hiszem, sokan látnak szívesen egyéb profillal rendelkező boltokat is. A Premier Outlets Centernek nagy a látogatottsága, így sokan találkoznak háztartási eszközeinkkel, edényeinkkel: köztük olyanok is, akik egyéb helyről még nem ismernek bennünket."

A piacvezető szerepét a kezdetek óta tartó Premier Outlets Center 2004 végén nyitotta meg kapuit, Magyarországon elsőként az outlet-központok közül, és azonnal hatalmas sikert aratott, annak ellenére, hogy ez a típusú bevásárlási forma, sőt maga az „outlet" kifejezés is ismeretlen volt a magyar vásárlók körében. 2006-ban és 2007-ben két további ütemmel bővítették a bevásárló-komplexumot, így ma már összesen 23 420 m2-en – az első ütem alapterületének kétszeresén – kínálják a gyártók és az importőrök a kifutó, márkás, jó minőségű termékeket, mégpedig az eredeti, kiskereskedelmi árnál legalább 30, de akár 70 százalékkal alacsonyabb áron.

A vásárlók kényelmét szolgálja a Premier Outlets Centerben található kilenc étterem és kávézó – köztük egy új, nyitott terasz az emeleten, ahonnan belátni az egész bevásárlófalut -, az akadálymentes környezet, az 1780 férőhelyes parkoló, amely természetesen ingyenes. Akár az egész családdal is bátran el lehet ide látogatni, hiszen pelenkázó, játszótér, külön gyermekmosdó egyaránt rendelkezésre áll. A kutyát sem kell az autóban hagyni, mivel más bevásárlóközpontokkal ellentétben ide beengedik a házikedvenceket is, sőt, külön itatót alakítottak ki nekik.

A Premier további előnye annak könnyű megközelíthetősége: az autóval közlekedők Budapestről 15 perc alatt kiérhetnek az M1 autópálya 16-os kijáratánál található bevásárlóközpontba, és tömegközlekedéssel is gyorsan ide lehet érni az Etele térről induló Budapest-Etyek Volánbusz járattal.

Az outlet vásárlási forma, és a Premier Outlets Center sikerét bizonyítja a látogatók számának folyamatos növekedése: 2007-ben már 1,7 millióan keresték fel a Premier Outlets Centert, az idén pedig kb. 2 millió látogatóra számítanak. A vásárlást az üzletek közötti összehangolt ajánlatokkal, az üzletek egységesen magas színvonalú megjelenésével is igyekeznek ösztönözni: a legutóbbi közös promóció során 3 nap alatt összesen 31 ezren látogattak ki az üzletközpontba.

A vásárlók körében nemcsak a kedvező ár-érték arány és a széles márkaválaszték miatt vált gyorsan népszerűvé a Premier Outlets Center, de annak barátságos, szellős atmoszférája, átlátható szerkezete is vonzóvá teszi a bevásárlófalut azok szemében, akik nem kedvelik a belvárosi üzletek, plázák zsúfoltságát. A Premier Outlets Center a nyári időszakban a kikapcsolódást és a bevásárlást összekapcsolva ideális látogatási cél lehet.

A Premier Outlets Center tavaly a Superbrands Szervezet – azaz a márkaépítés díjazására létrehozott független szakértői bizottság – előtt is elismerést kapott, hiszen elnyerte a Superbrands-státuszt, így bekerült a saját területükön kitűnő hírnevet szerzett márkák közé.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük