A legnagyobb bornagykereskedő cégek is csatlakoztak a 2009.  április 29-i Borszerda akcióhoz, s markáns kedvezményt biztosítanak az eseményben részt vevő vendéglátóhelyek számára. Borszerdán a csatlakozó éttermekben féláron adják a magyar bort és pezsgőt, a főételek mellé pedig egy pohár bort adnak ajándékba. Az akcióhoz a mai napig már több mint 220 étterem és borszaküzlet csatlakozott.

A legnagyobb bornagykereskedő cégek is csatlakoztak a 2009.  április 29-i Borszerda akcióhoz, s markáns kedvezményt biztosítanak az eseményben részt vevő vendéglátóhelyek számára. Borszerdán a csatlakozó éttermekben féláron adják a magyar bort és pezsgőt, a főételek mellé pedig egy pohár bort adnak ajándékba. Az akcióhoz a mai napig már több mint 220 étterem és borszaküzlet csatlakozott.

 

  A hat legnagyobb magyar bor-nagykereskedelemmel foglalkozó cég is csatlakozott a Borszerda akcióhoz, amelyre már több mint 220 borszaküzlet és vendéglátóhely regisztrált. Az április 29-i Borszerda résztvevőinak listáját a www.borszerda.hu  oldalon lehet böngészni. A vendéglátóhelyeken ezen a napon féláron lehet hozzájutni minden magyar borhoz és pezsgőhöz, és minden megrendelt főételhez grátisz jár egy pohárral a ház borából.

Az eseményhez borszaküzletek is csatlakoztak, akik ezen a napon vállalják, hogy kedvezményt nyújtanak vásárlóiknak magyar bor- és pezsgőválasztékukból. Most azonban a legnagyobb magyarországi nagykereskedők is a program mellé álltak, és együttes megjelenésükkel támogatják az eseményt, kedvezményes borbeszerzési lehetőséget biztosítva a „borszerdázó" éttermeknek az akció előtti időszakban.

A borkereskedők ilyen jellegű összefogására korábban nem volt példa. Csatlakozott a Borszerdához a Bortársaság, a CorVinum Zrt., az In Vino Veritas Borkereskedés, a Monarchia Matt International, a Raiker Kft. és a Zwack Unicum Nyrt.

Az akcióban nemcsak éttermek és vendéglátóhelyek, hanem szaküzletek is részt vehetnek. A borszaküzletek csatlakozásának mindössze egyetlen feltétele van: akciós ajánlattal kell várniuk vásárlóikat 2009. április 29-én.

Ezenkívül tárgyalás folyik taxi- és pótsofőrtársaságokkal, akik a vendégek kedvezményes fuvarozásában kapnak szerepet az akcióban részt vevő éttermekhez és éttermektől, a Borszerda napján.

A Borszerda a Nemzeti Bormarketing Program keretében valósul meg. Az esemény kommunikációs partnere a Magyar Turizmus Zrt.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük