A www.MyGPTicket.com után újabb nemzetközi szereplők – az autóipari beszállítóként több világmárkának is dolgozó Rati webfejlesztéssel és keresőmarketinggel, a Magyarországra belépő ThinkDigital hirdetési hálózat pedig kommunikációs fejlesztéssel – bízták meg a digitális ügynökséget.

 

A www.MyGPTicket.com után újabb nemzetközi szereplők – az autóipari beszállítóként több világmárkának is dolgozó Rati webfejlesztéssel és keresőmarketinggel, a Magyarországra belépő ThinkDigital hirdetési hálózat pedig kommunikációs fejlesztéssel – bízták meg a digitális ügynökséget.

Az autóipari kiegészítőket és felszereléseket gyártó cégnek novemberben készült el új, többnyelvű website-ja, amely a http://www.rati.hu/ címen érhető el.

A website elsősorban európai piacok felé képviseli a saját néven is forgalmazott designtermékeket. A fejlesztésen kívül a Neo Interactive 6 kiemelt európai célországot tekintve linképítésben és keresőoptimalizálásban is együttműködik a céggel, valamint közvetlen megbízójával az Artvertising ügynökséggel.

A 2011-től a magyar piacra belépő ThinkDigital ( http://hu.thinkdigital.net ) pedig bevezető
kommunikációjával és tanácsadással bízta meg az ügynökséget. A ThinkDigital nemzetközi
prémiummárkák (LinkedIn, Facebook, MySpace, Miniclip stb.) hirdetésszervezését, valamint a MediaMind reklámszerverének értékesítését végzi januártól Magyarországon is.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük