Dunlop SP372 CityDunlop SP372 CityA Dunlop bemutatja a Dunlop SP372 City-t. Ez egy új kormányzott abroncs, mely minden pozícióban alkalmazható. Kifejezetten a speciális városi körülmények között közlekedő járművekre tervezték, mint például a városi buszok, kukásautók vagy más közterület-fenntartó autók.

Dunlop SP372 CityDunlop SP372 CityA Dunlop bemutatja a Dunlop SP372 City-t. Ez egy új kormányzott abroncs, mely minden pozícióban alkalmazható. Kifejezetten a speciális városi körülmények között közlekedő járművekre tervezték, mint például a városi buszok, kukásautók vagy más közterület-fenntartó autók.

 

   Az új városi, négy évszakos gumi kifejlesztésénél az alacsony hangkibocsátás, a kezelhetőség mind fontos szerepet játszottak. További előnyei közé tartozik az is, hogy jobban tapad mint elődei, valamint az is, hogy akár esőben is megtartható a rövid féktáv.

Az új Dunlop SP372 City különösen hosszú futásteljesítménnyel bír, melyet robusztus felépítésének és megerősített oldalfalának köszönhet, ami hosszú élettartamról gondoskodik.

Az új mintázatú futófelület speciális mély bordázatú, mely esőben jobban tapad, rövidebb féktávot jelent és egész évben használható. A városi gumi összetételét speciálisan alakították ki, így jobban ellenáll a kopásnak, ami egyéb előnyeivel együtt alacsony hangkibocsátást és nagyobb kényelemérzetet tesz lehetővé. A gumit négy évszakos használatra tervezték és M+S mintázatú. Az SP372 City teljes mértékben újrafutózható.

Az új Dunlop SP372 széles futófelületének öt bordája hosszabb futóteljesítményt kiváló kormányozhatóságot és alacsony hangkibocsátást tesz lehetővé. A 'Flexomatic' és a kapaszkodó éleken használt lamelláknak köszönhetően kiemelkedő a vizes úton vagy hóban nyújtott teljesítménye, miközben hosszú futásteljesítménnyel bír. A vállforma és az oldalfal megerősítés jól ellenáll károkkal szemben, különösen padkázáskor.

A „Második Generációs" gumik körében ez az első, melyet kifejezetten városi járművekre terveztek. Elődjével, az SP741 City-vel összehasonlítva a hálódiagramon jól láthatóak a fejlesztések, melyeket az SP 372 tartalmaz.

A legnagyobb fejlődést a kopással kapcsolatos területeken érték el, a kopás-egyenletesség 15 százalékkal, a futásteljesítmény 10 százalékkal, a karcállóképessége pedig 5 százalékkal javult, továbbá a nedves úton való fékezés is könnyebb. Az új városi gumi hangkibocsátása az SP741 által elért alacsony szinten van.

Amennyiben kormányzott abroncsként használják az ajánlott húzóabroncs a Dunlop SP531 City, melyet speciálisan városi tömegközlekedési eszközökre terveztek, melyeknél fontos a jó tapadási súrlódás.

http://www.dunlop.hu/ 

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük