Sajtótájékoztató keretében jelentette be Simon Zsolt, a TV2 vezérigazgatója, hogy vezérigazgatóságának építkezési szakasza után 2011 őszétől kézzelfoghatóvá válik a megújuló TV2. Az újrapozícionálás látható jelei a TV2 televíziós és webes képernyőjén erős programokban, megújuló arculatban, intenzív fogyasztói kommunikációban, valamint a reklámpiacon hamarosan kezdődő, már a 2012. évre vonatkozó kereskedelmi stratégiában és ahhoz tartozó kommunikációban öltenek testet.

 

 

 

 

 

Sajtótájékoztató keretében jelentette be Simon Zsolt, a TV2 vezérigazgatója, hogy vezérigazgatóságának építkezési szakasza után 2011 őszétől kézzelfoghatóvá válik a megújuló TV2. Az újrapozícionálás látható jelei a TV2 televíziós és webes képernyőjén erős programokban, megújuló arculatban, intenzív fogyasztói kommunikációban, valamint a reklámpiacon hamarosan kezdődő, már a 2012. évre vonatkozó kereskedelmi stratégiában és ahhoz tartozó kommunikációban öltenek testet.

 

 

 

 

A TV2 megerősödött menedzsmenttel, tulajdonosi támogatással, erőteljes invesztícióval készül az őszi televíziós piacon a megmérettetésre. A Simon Zsolt vezérigazgató által tavaly év végén elindított helyzetelemzést követően született akciótervben kiemelt fontosságú újrapozicionálás célja, hogy a TV2-t domináns, népszerű, magabiztos és sikeres márkaként pozicionálja mind a nézők, mind a hirdetők felé. Ennek egyik szimbolikus eleme, hogy a TV2 márkanevet pozitív jelentéssel kívánják társítani ezentúl: a kettő ugyanis duplát, négyzetet is jelent. így lett az új TV2-szlogen 2011 őszétől: „Élmény a négyzeten".

 

 

 

 

A megújuló képernyős arculati elemek mellett az „Élmény a négyzeten" szlogen határozza meg a csatorna műsorstruktúráját is: Magyarország vezető hírműsora, a Tények hosszabb műsoridővel folytatódik, ugyanúgy, ahogy az azt követő Aktív is, a Jóban Rosszban pedig ismét dupla részekkel jelentkezik a Tv2 képernyőjén.

 

 

 

 

A „duplázás" mellett az élmények fokozódását a képernyős formátum változása is segíti: szeptember 1-jén A Katedrális című négy részes történelmi kalandfilmet már 16:9-es képarányban láthatják a nézők, ahogy a szeptember 16-án induló napi reality-t, az ÖsszeEsküvőket is.

A kultműsorok rajongói számára is szolgált jó hírrel a TV2: képernyőre kerül ismét a Totalcar. És ha már kult: itt egy újabb, kultszagú sorozat, amely a tizenéveseknek szól (de idősebbek is máris rajonganak érte): a Gimi. A Gimi a weben startolt a www.tv2.hu/gimisorozat oldalon, a TV2 portfólióban történő gondolkodásának egyik progresszív megoldásaként. Az őszt meghatározó programok (pl. az ÖsszeEsküvők) a Fem3 és Pro4 képernyőjén is megjelennek.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük