Superbrand díjat kapott az Otthon Centrum és a Biggeorge?s-NV
2 perc olvasásA Superbrand program szakmai zsûrije 2007 -ben a legjobb magyarországi márkák közé választotta az Otthon Centrumot és a Biggeorge's-NV Zrt-t.
A Superbrand program szakmai zsûrije 2007 -ben a legjobb magyarországi márkák közé választotta az Otthon Centrumot és a Biggeorge's-NV Zrt-t.
A Superbrand 2004-es magyarországi megjelenése óta elsõ ízben választott díjazottat az ingatlanpiaci szereplõk közül. A független szakmai bizottság – amelynek tagjai a magyar marketing-kommunikációs szakma elismert vállalati és ügynökségi vezetõi – a Superbrand címet olyan márkáknak ítéli, amely a fogyasztóknak a konkurens márkákhoz képest érzelmi és kézzelfogható elõnyöket nyújt. Az elismerést közel 300 márka kapta meg, amelyeket több mint tízezer jelölt közül választott ki a zsûri.
Kühne Kata, az OC ügyvezetõ igazgatója kiemelte: ?Az Otthon Centrum által kínált szolgáltatások folyamatosan bõvültek az évek során, s felméréseink alapján mind az ingatlanközvetítõi piac általában, mind az Otthon Centrum hálózat ismertsége és elismertsége jelentõsen növekedett az utóbbi években. Egyre több válaszban jelent meg a szakértelem, a hatékonyság, a biztonság, és a szolgáltatások ár-érték arányának elismerése."
Nagygyörgy Tibor a Biggeorge's Holding vezetõje, az Otthon Centrum alapítója elmondta: ?A szakmán belülrõl érkezõ folyamatos visszajelzés mellett a külsõ elismerés is örömteli. A legnagyobb elismerés, hogy az Otthon Centrum magyar hálózatként meg tudta õrizni piacvezetõ szerepét az egyre bõvülõ piacon. A legjobb nemzetközi gyakorlat adaptálása révén kialakult hazai hálózat ma már közel száz irodával, mintegy 700 munkatárssal rendelkezik."
Hajnal István, a Biggeorge's-NV Zrt. vezérigazgatója szerint: "A magyar tulajdonban lévõ ingatlanfejlesztõ társaságok közül kiemel minket portfóliónk összetettsége, hiszen jelen vagyunk mind a lakó, mind a kereskedelmi, logisztikai fejlesztések területén."