Paranoid alupalack
2 perc olvasásA világhírû brit zenekar, a Faithless, és a francia Paranoid design stúdió összeállt, hogy megalkossák a zene és a mai avantgárd grafikai elemek összekapcsolásával a Coca-Cola legújabb innovatív alupalackját.
A világhírû brit zenekar, a Faithless, és a francia Paranoid design stúdió összeállt, hogy megalkossák a zene és a mai avantgárd grafikai elemek összekapcsolásával a Coca-Cola legújabb innovatív alupalackját.
Itt nem csak egyszerûen egy üdítõital újszerû csomagolásáról van szó. Ennek az egyedülálló kezdeményezésnek köszönhetõen a világ különbözõ pontjairól találkoztak mûvészek, hogy mindannyian hozzátegyenek egy alkotóelemet a Coca-Cola Music Alupalackhoz.
Idén a Coca-Cola Magyarország az alupalack sorozat egy különleges változatát dobja piacra hazánkban, Faithless & Paranoid néven. A legújabb palack a Paranoid design stúdió és a Faithless zenekar együttmûködésével találta meg jelenlegi külalakját. A palack igazi partikellék, könnyû, törhetetlen, és UV fényben világít. A trendi 0,25 l-es palackban 0,2 l Coca-Cola van, helyet hagyva az ital megbolondítására kedvenc röviditalunkkal.
A palack megalkotásakor különbözõ mûvészeti stílusok és ágazatok találkoztak, majd forrtak össze egy teljes egésszé. A Coca-Cola felkérésére, a Paranoid design stúdió létrehozott egy különleges vizuális világot, aminek grafikai elemeit felhasználták a palack megtervezésekor. Az elemekbõl összeállítottak egy rövid filmet, amely egy kitalált karakterrõl, Mr. Néant-ról szól, aki minden útjába kerülõ negatív hatást pozitívvá alakít át. A közös munkába a Faithless is bekapcsolódott. Az együttes, a már meglévõ videóklippre, egy a hangzásvilágában tökéletesen illeszkedõ zenét szerzett, ami új albumukra is felkerült. A Faithless zenéje optimizmust és sokszínûséget sugall, ami szintén jól visszatükrözdik az alupalack formavilágában.
A palackkal exkluzív szórakozóhelyeken és a Sziget Fesztiválon találkozhatunk. Gyûjtök figyelem, a termék limitált kiadásban érhetõ el.