ÚJ SZEKCIÓ A REKLÁMSZÖVETSÉGBEN
Közterületi Média Szekció néven új tagozattal bővült a Magyar Reklámszövetség. (MRSZ). A 2009 február 25-én megalakult szekció a Magyar Közterületi Reklámszövetségből kilépett tagokat fogja össze, vezetője Koltai Viktor, az A Plakát Kft. ügyvezetője lett.
Közterületi Média Szekció néven új tagozattal bővült a Magyar Reklámszövetség. (MRSZ). A 2009 február 25-én megalakult szekció a Magyar Közterületi Reklámszövetségből kilépett tagokat fogja össze, vezetője Koltai Viktor, az A Plakát Kft. ügyvezetője lett.
Új szervezetet hoztak létre a Magyar Közterületi Reklámszövetségből (MKRSZ) kilépett cégek a Magyar Reklámszövetség keretein belül. Az új szekció vezetését Koltai Viktor, az A Plakát Kft. – korábbi nevén Avenir Budapest Kft. – ügyvezetője vállalta el. A Magyar Reklámszövetség Közterületi Média Szekcióját az előd szervezetből már korábban kilépett tagok – EuroAWK, Mahir CityPoster, Pont Reklám – és az elmúlt hetekben távozott cégek – az Europlakát, az A Plakát, Pannon Plakát és az ESMA-Hungaroplakát – hozták létre, továbbá új tagként csatlakozott az Euro Publicity Kft.
Koltai Viktor ezzel kapcsolatban ismételten elmondta, hogy az új tagozat megalakulására azért volt szükség, mert a MKRSZ az elmúlt másfél évben nem a szakma, hanem egy jól körülhatárolható tulajdonosi csoport érdekeit helyezte előtérbe, ami a tagok számára elfogadhatatlan volt.