A Cadbury,  édesipari cég bejelentette, hogy megváltoztatja Magyarországon alkalmazott disztribúciós modelljét. A javaslat szerint az új kereskedelmi rendszer keretében 2009. február 1-től egyetlen disztribútor lesz felelős a Cadbury termékeinek magyarországi forgalmazásáért.

 

A Cadbury,  édesipari cég bejelentette, hogy megváltoztatja Magyarországon alkalmazott disztribúciós modelljét. A javaslat szerint az új kereskedelmi rendszer keretében 2009. február 1-től egyetlen disztribútor lesz felelős a Cadbury termékeinek magyarországi forgalmazásáért.

Az elmúlt évek során a Cadbury jelentős összegeket ruházott be márkái, így a Halls magyarországi pozíciójának kiépítésébe és megszilárdításába. A most bejelentett változtatás tovább erősíti a termékek piaci pozícióját, miközben növeli az elosztás hatékonyságát és még szélesebb körben teszi elérhetővé a termékeket. A Cadbury tervei szerint a változtatás közép- és hosszútávon stabil alapokat teremthet a növekedés fenntartásához és a tevékenység jövedelmezőségéhez.

A tervezett változás azt is jelenti, hogy a Cadbury megszünteti budapesti irodáját és a cég kizárólag disztribútora révén lesz jelen Magyarországon. A Cadbury mintegy 40 embert foglalkoztat Magyarországon. A cég jelenleg arra koncentrál, hogy a tervezett változásokról tájékoztassa munkatársait és segítse mindenki egyéni helyzetének megoldását.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük