A Magyar Televízió az év médiatámogatója – Közel félszáz esemény televíziós szponzora volt idén a köztévé
2 perc olvasásA Magyar Fesztivál Szövetség (MFSZ) által alapított díjat a tagszervezetek ajánlása alapján ítélték oda. A fesztiválszervezők szerint 2008-ban a Magyar Televízió tette a legtöbbet a hazai turisztikai és kulturális események népszerűsítéséért.
A Magyar Fesztivál Szövetség (MFSZ) által alapított díjat a tagszervezetek ajánlása alapján ítélték oda. A fesztiválszervezők szerint 2008-ban a Magyar Televízió tette a legtöbbet a hazai turisztikai és kulturális események népszerűsítéséért.
Öt kategóriában adott át elismerő okleveleket a Magyar Fesztivál Szövetség mai, pécsi közgyűlésén. A tagszervezetek szerint a hazai turisztikai és kulturális események bemutatásában a közszolgálati televízió vállalja a legaktívabb szerepet, ezért az Év Médiatámogatója díjat első alkalommal az MTV vehette át.
„Természetes, hogy a közszolgálati műsorok beszámolnak a kulturális sokszínűséget megőrző és az aktív kikapcsolódásra csábító fesztiválokról és programokról. Támogatási elveinket pedig úgy alakítottuk ki, hogy a legfontosabb, turisztikai vagy kulturális szempontból kiemelkedő rendezvényeket kedvezményes áron értékesített reklámszpotokkal vagy társadalmi célú hirdetésekkel segíthessük" – mondta Schatz Péter, az MTV üzleti és termékfejlesztési igazgatója.
Ebben az évben a Magyar Televízió közel félszáz, rangos hazai esemény mellé állt oda televíziós szponzorként. Huszonhét fesztivál és tizenöt komoly-, illetve könnyűzenei koncert sikeres megvalósulását segítette. Folyamatosan felhívta a nézők figyelmét a nemzetközileg is elismert magyar kulturális intézmények programjaira, valamint az egészséges életmódot és a sportot népszerűsítő rendezvényekre.