A Vodafone Magyarország közzétette a 2008. március 31-én zárt pénzügyi évre vonatkozó fő teljesítménymutatóit. Az új stratégia, a szervezeti átalakítás és a megújult vezetés növekedési pályára állította a Vodafone Magyarországot.

 

A Vodafone Magyarország közzétette a 2008. március 31-én zárt pénzügyi évre vonatkozó fő teljesítménymutatóit. Az új stratégia, a szervezeti átalakítás és a megújult vezetés növekedési pályára állította a Vodafone Magyarországot.

24 %-kal nőtt a Vodafone Magyarország havi számlás ügyfeleinek száma. Az árbevétel 7,7%-kal bővült (a hívásvégződtetési díj csökkentésének hatását nem számítva). A szolgáltatási árbevétel a hívásvégződtetési díj csökkentése ellenére 0,4%-kal nőtt az előző évhez képest. A záró ügyfélszám 8,2%-kal nőtt.A hívások percben számított volumene 17,6%-kal emelkedett. A nemzetközi roaming-árbevétel 14,1%-kal nőtt az egy évvel korábbi értékhez képest.A Vodafone Magyarország nettó alapon számítva 177 000 új ügyfelet szerzett a 2008. pénzügyi évben * így teljes ügyfélszáma 2008. március 31-én elérte a 2,34 milliót.

 Beck GyörgyDr. Beck GyörgyA napi adat forgalom mennyisége 135 -ször nagyobb, mint 1 évvel ezelőtt (a 2007/2008 pénzügyi év adatai alapján).

 „A 177 000 nettó alapon számított új ügyfél jó eredmény az erősen telített piacon zajló éles versenyben. Elégedettek vagyunk, hogy a fő mutatók szerint jó teljesítményt sikerült elérnünk a 2007/2008-as pénzügyi évben, mely a Vodafone számára a változások éve volt." – nyilatkozta dr. Beck György, a Vodafone Magyarország vezérigazgatója. „A Vodafone Magyarország ügyfélköre továbbra is bővül. 2008. március végén elértük a 2,34 milliós ügyfélszámot, miközben árbevételünk is 7,7%-kal (a hívásvégződtetési díj csökkentésének hatását nem számítva) nőtt az előző évihez képest. A mobil internet térhódítását mi sem bizonyítja jobban, mint az a tény, hogy a napi adat forgalmunk mennyisége 135 -ször nagyobb, mint 1 évvel ezelőtt. Stratégiánkban kiemelt figyelmet kaptak a havi számlás ügyfelek, ennek köszönhetően tartós növekedés mutatkozik ebben az ügyfélkörben, amely 24,0%-kal bővült az elmúlt 12 hónapban. Ez is azt mutatja, hogy az ügyfelek bíznak bennünk, és hűségesek hozzánk" – fűzte hozzá.

A gazdasági sajtó..A gazdasági sajtó..Dr. Beck György elmondta, hogy a Vodafone Magyarország számos újítással lép a nyilvánosság elé a következő időszakban. Rövidesen kiterjesztik a Vodafone Passport tarifa érvényességét Kínára is, de népszerűek a kedvezményes árú Románia irányában történő hívást lehetővé tevő csomagok is. A jövö mindeképpen az mobil adatforgalom bővülését jelzi előre. Miként a vezetékes vonalakat lassan kiszorítják a mobil készülékek, és ezeken egyre többet, míg a vezetékes rendszereken egyre kevesebbet beszélnek, hasonló, de ennél jóval lassabb tendencia figyelhető meg a mobil adatátvitelben.

és a blogszféra várja a számokat. Amig csak mérsékelten jönnek...és a blogszféra várja a számokat. Amelyek csak mérsékelten jönnek…A Vodafone Magyarország teljes ügyfélkörében 38,9%-ról 44,6%-ra bővült a havi számlás ügyfelek aránya az előző évhez képest, ami a havi számlás ügyfelek számát tekintve 24,0%-os növekedésnek felel meg.

Diego Galli gazdasági vezérigazgató helyettesDiego Galli gazdasági vezérigazgató helyettesNéhány szóval bemutatkozott Diego Galli gazdasági vezérigazgató helyettes is, aki a Vodefone Italy-tól igazolt át Magyarországra. Már most is megszerette Magyarországot. Mint a kötetlen beszélgetés folyamán elmondta: Nem fél a kreativan törvény alkalmazó és örökkéváltozó magyar adórendszertől, hiszen Olaszországban, amikor változott a kormány, mindig gyökerestül felforgattak mindent. Ez otthonos. Amitől fél az a magyar nyelv, mert ezt, ráadásul a hivatalok sajátos nyelvét, ismernie kell, ha eredményt akar elérni. Eu ide vagy oda, a hivatalok sok esetben csakis magyarul kommunikálnak, ami Magyarország révén ráadásul természetes dolog…

A Vodafone Group Plc. leányvállalataként működő Vodafone Magyarország 2,34 millió ügyféllel rendelkezett 2008. március 31-én. A Vodafone a világ vezető mobilkommunikációs cégcsoportja, 2008. márciusi adatok szerint több mint 260 millió ügyféllel. A Vodafone amely 5 földrész 25 országában tart fenn érdekeltségeket, és 42 partnerhálózattal rendelkezik. A Vodafone Európa második legértékesebb márkája.

* Az Egyesült Királyságban a pénzügyi év április 1-én kezdődik, és március 31-én zárul.