Három fővárosi bevásárló és tematikus utca visszatér az ünnep alapértékeihez: arra csábítanak, lassuljunk le, találjunk vissza önmagunkhoz és töltődjünk fel kultúrával, igazi élményekkel. Az utcák egyedi miliőjük mellett hangulatos karácsonyi programokkal hozzák vissza a valódi ünnepi varázslatot.
EuroAstra
“A változás már sosem lesz olyan lassú, mint manapság” – furcsa kijelentés, de ha a technológiában, a környezetünkben és az üzletben napról napra megjelenő újdonságokra gondolunk, rögtön érthetővé válik. Az egyének, a csapatok és a szervezetek előtt álló kihívásokra készít fel a Prezi, az IBM Budapest Lab és az Ericsson Magyarország által közösen szervezett Stretch 2017 konferencia.
A Nemzeti Agrárgazdasági Kamara 950 ezer forint értékben adományoz élelmiszervásárlási utalványt rászoruló családok részére a karácsonyi Cipősdoboz Akció keretében. Az utalványokat a kamara vezetői már átadták a szervezőknek. Emellett a Kamara munkatársai idén is gyűjtenek cipősdobozokat, valamint önkéntesként segítenek a gyűjtőpontokon.
Páratlanul virtuóz technikájáról és szenvedélyes előadói stílusáról nemzetközi szinten ismert Son Yeol Eum szólóestjével zárul december 17-én a Koreai Kulturális Központ idei klasszikus zenei koncertsorozata. A hangversenynek ezúttal a Magyar Tudományos Akadémia impozáns épülete ad otthont.
A Tesco vásárlói 178 tonna, azaz 445 ezer adag ételnek megfelelő tartósélelmiszert adományoztak a Magyar Élelmiszerbank Egyesület karácsonyi adománygyűjtő kampányában. A vásárlók adományain felül a Tesco az adományok értékének 20 százalékával támogatja az Élelmiszerbank működését: az áruházlánc összesen 18 millió forintot ajánlott fel, amivel az Egyesület több mint 500 millió forint értékű élelmiszerfelesleg célba juttatását tudja biztosítani.
A Dell Technologies és az Institute for the Future (IFTF) által ezen a nyáron közzétett, „Next Era of Human-Machine Partnership” (Az ember és gép közötti partnerség következő korszaka) című jelentés alapján a Dell Technologies vezetői megosztják, hogy milyen módon segíti majd elő a mesterséges intelligencia, a kiterjesztett valóság, a dolgok internete és a felhő alapú számítástechnika a szervezetek és a mindennapi élet digitális átalakulását 2018-ban.
Foto: Juhász Tibor Az ünnepek közeledtével új termékek kerülnek a Lipóti Pékségek polcaira. A Dia-Wellnessel közös fejlesztéseknek köszönhetően az egészségtudatos, ételallergiával küzdő, cukorbeteg, illetve fogyókúrázó vásárlók is találnak számukra megfelelő édességet.
December 1-jén nyitott, és december 24-én délig tart nyitva a siófoki Aranycsengő Adventi Vásár. A város ünnepi fénybe öltözött főterén hétköznap 12.00-18.00 óra között a vendéglátók meleg ételekkel és forró italokkal, a kereskedők különböző termékeikkel várják a vendégeket. Minden pénteken, szombaton és vasárnap 10.00-20.00 óráig kézművesek is csatlakoznak a vásárhoz, és ezeken a napokon fellépők is szórakoztatják a közönséget.
Nyolcadik alkalommal gyűltek össze december 3-án, a Magyar Teátrumi Társaság tagszínházainak képviselői Békéscsabán, a Jókai Színházban, hogy látványos gálaműsorral és díjátadóval ünnepeljék meg a színházi háttérszakmákat. A hiánypótlónak számító kezdeményezés mostanra hagyománnyá, a színházi szakma közös ünnepévé vált, mely kiváló lehetőséget biztosít arra, hogy az év végéhez közeledve azokat ünnepeljük, akik egész évben a színfalak mögött tevékenykednek.
A Magyar Nemzet Története I-X.-ig, 1895-1898. Szerző: Szilágyi Sándor szerk. – Vaszary Kolos, Frőhlich Róbert, Kuzsinszky Bálint, Marczali Henrik, Pór Antal, Schönherr Gyula, Fraknói Vilmos, Acsády Ignácz, Angyal Dávid, Dézsi Lajos, Ballagi Géza, Márki Sándor Sógorom az Országos Széchényi Könyvtárban dolgozik restaurátorként. A Moholy-Nagy Képzőművészeti Egyetemen végzett design-szakon, imádja a munkáját. El nem tudod képzelni – mondja – milyen módszerekkel dolgoznak az intellektuális tolvajok. Hiába kameráztuk be az...
A látogatások 58%-a mobileszközökről érkezett. A vásárlók a korábbi évekhez képest jobb specifikációval rendelkező termékeket vásároltak, az átlagos vásárlási kosárérték pedig elérte az 54 000 forintot. A Black Friday eredményei is bizonyítják, hogy az eMAG az elsőszámú online kereskedő, több mint 20 százalékkal több látogatással, mint a második és a harmadik versenytárs együtt.