EuroAstra
Továbbra is kiemelkedő szerepet töltenek be a kisebb üzletek a hazai élelmiszer kereskedelemben - derül ki a GfK Hungária hazai vásárlási szokásokat vizsgáló, ezer főt felölelő személyes megkérdezésen alapuló Shopping Monitor és Shopping Mission 2008-2009 tanulmányából. Míg a hazai tulajdonú láncokat alkotó üzletek elsősorban a napi rutinbevásárlások, illetve a spontán vásárlások helyszínei, addig a hipermarketek továbbra is a nagybevásárlások...
www.privatbankar.hu/internetbank A Privátbankár.hu Kft. a magyarországi lakossági internetbanki piac felmérése és népszerűsítése céljából tanulmányt készít, mely „Lakossági internetbankok Magyarországon" címmel fog 2009 márciusában megjelenni. A tanulmány elkészítéséhez a szakmai felmérés mellett egy közönségszavazás és egy díjátadás is kapcsolódik, mely során kiosztásra kerülnek a „Legjobb Lakossági Internetbank 2008", a „Legjobb Banki Honlap 2008" és...




Scipiades Erzsébet, akit harmadszor is díjaztak Tizenhárom újságíró vehette át 2009 február 11-én este a díjat támogató PricewaterhouseCoopers (PwC) székházában a Minőségi Újságírásért-díjjal járó oklevelet. Az immár hagyományos díjátadó ünnepségen mutatták be a tavalyi díjazott cikkekből szerkesztett könyvet, illetve bejelentették, hogy a új taggal bővült díj...