A gonosz Csekk Men , segédjével kicsi Bill -lel a havi keret fogságában tarja a szegény csirkejelmezes hallgatót, de jön Hitel Heró és megmenti hősünket .- Ez a rövid története, annak a jelenetnek, amellyel a Diákhitel Központ országos promóciós kampánya igyekszik felhívni a diákok figyelmét a Diákhitel előnyeire.

A gonosz Csekk Men , segédjével kicsi Bill -lel a havi keret fogságában tarja a szegény csirkejelmezes hallgatót, de jön Hitel Heró és megmenti hősünket .- Ez a rövid története, annak a jelenetnek, amellyel a Diákhitel Központ országos promóciós kampánya igyekszik felhívni a diákok figyelmét a Diákhitel előnyeire.

 

  
    A hétfőn veszprémi, siófoki, és dunaújvárosi helyszínekkel induló road-show-val október végéig 21 felsőoktatási intézményben, helyszínenként kétszer találkozhatnak a hallgatók. Minden eseményről egy-másfél perces film készül, amelyet 48 óra elteltével az érdeklődők megtekinthetnek a YouTube közösségi portálon, (Hitel Hero) kereső szavakkal.
    A Diákhitel Központ a hallgatók figyelmének felkeltésére, minden évben más kreatív kidolgozását pályáztatja meg. Az idei győztes kreatív – a Well Reklámügynökség alkotása – egy olyan hallgatót ábrázol, aki azért, hogy pénzhez jusson, túlvállalja magát és erején felül sokat dolgozik. Tanulásra, így csak éjjel jut ideje, és akkor már olyan fáradt, hogy aznapi munkaruháját , a csirkejelmezt sincs ereje levetni, sőt belealszik a tanulásba.

A kép felirata magáért beszél: Tényleg erre akarsz emlékezni a diákévedből? Legyél, aki lenni akarsz! – Diákhitel.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük