Két Coca-Cola portálon is dolgozott a Neo Interactive az elmúlt két hónapban: év végén a Coke zero márkaoldal James Bond akciónak adott terepet, míg 2009 beköszöntével megújult Magyarország legnépszerűbb promóciós hűségoldala – a coke.hu – arculata.

 

Két Coca-Cola portálon is dolgozott a Neo Interactive az elmúlt két hónapban: év végén a Coke zero márkaoldal James Bond akciónak adott terepet, míg 2009 beköszöntével megújult Magyarország legnépszerűbb promóciós hűségoldala – a coke.hu – arculata.

360 szerencsés résztvevő a coke.hu oldalon zajló nyereményjátékban juthatott hozzá a legutóbbi James Bond film premierelőtti vetítésének exkluzív belépőjéhez. Ezzel párhuzamosan a Coca-Cola zero márka site-on, a cokezero.hu-n a látogatók exkluzív tartalmakat is kaptak: a film trailer-e online elsőként itt volt elérhető, illetve máshol nem látható képek fokozták a látogatók érdeklődését a film iránt. Az akció ideje alatt a teljes weboldal James Bond külsőt öltött: a zero fekete dizájnjához illeszkedően jelent meg a jól ismert sziluett és a pisztolycső.

Január elejétől a Coke.hu oldal is új arculattal jelentkezik. A dizájnfrissítéssel korszerűbb megjelenést kapott az oldal, amely híven illeszkedik a Coca-Cola globális arculatába. Az új struktúra pedig reflektál a közel két éve működő oldal felhasználóinak változó igényeire, akik számára például többé már nem szükséges a nyitóoldalon elmagyarázni a portál használatát, hiszen az eltelt idő alatt megismerték és visszatérően használják az oldalt.

A „három márka stratégia" alapján, a Coca-Cola mellett a weboldal Coca-Cola light és Coca-Cola zero szkinnel is rendelkezik. A szkinek között a felhasználók ízlésük szerint válthatnak, de a kódbeváltásaik alapján a rendszer automatikusan is felkínálja a megfelelő megjelenést.

A coke.hu-n idén további jelentős fejlesztéseket fog végezni a neo. A portál a jelenlegi 400.000-nél is több regisztrált felhasználójával az egyik legsikeresebb hazai promóciós site, kiemelkedő forgalmú hazai legális zeneletöltő, amelyen a zene mellett egyéb digitális tartalmak (játékok, csengőhangok és egyéb mobiltartalmak), web sms-küldés, illetve nyereményjátékok is elérhetők a kódbeváltók számára.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük