A széf...A széf…A magyar plázák és bevásárlóközpontok jelentős mértékű összeget költenek marketingkampányokra. Mindezzel a vevők elsősorban szabadtéri óriásplakátok, tévé-, rádió- és újsághirdetések kapcsán találkoznak.

A széf...A széf…A magyar plázák és bevásárlóközpontok jelentős mértékű összeget költenek marketingkampányokra. Mindezzel a vevők elsősorban szabadtéri óriásplakátok, tévé-, rádió- és újsághirdetések kapcsán találkoznak.

 

Kevés az olyan marketingakció, mely nagy összegű nyereményjátékkal kedveskedik a vásárlóknak. Párját ritkítja azonban az Arena Plaza akciója, mely tízmillió forint megnyerésére ad lehetőséget.

A sor...A sor…Még nem volt Magyarországon olyan bevásárlóközpont, amely nettó tízmillió forint értékű fődíjjal kecsegtető játékot szervezett volna. Az Arena Plaza menedzsmentje viszont úgy gondolta, hazánk legnagyobb bevásárlóközpontja számára fontos, hogy a vásárlók valóban jelentős összegű díj megnyerésére kapjanak esélyt.

A nyereményjáték ideje alatt, aki az Arena Plaza üzleteiben minimum kétezer forint értékben vásárol, kap egy kódszámot, mellyel megpróbálhatja kinyitni az Arena Aranyérmet tartalmazó széfet. Ez minden idők egyik legnagyobb értékű nyereménye, melyet egy magyarországi bevásárlóközpont hirdetett meg. A kódszám beütésével a főnyeremény mellett sok nagyobb értékű ajándékutalvány is gazdára vár.

A próbálkozók....A próbálkozók….A széf előtt kígyózó vásárlói sor azt bizonyítja, hogy az emberek játékkedve nem lankad, sőt egyre több reménykedő Arena-beli látogató vár addig az izgalmas pillanatig, amíg be nem üti a győzelemmel is kecsegtető számsort.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük