A Vodafone Magyarország számos új szolgáltatást vezetett be a harmadik negyedévben

A Vodafone Magyarország számos új szolgáltatást vezetett be a harmadik negyedévben

  • Bíztató eredmények: 1%-os bevétel növekedés az előző évi adatokhoz képest
  • 11,7% ügyfél számbővülés éves szinten
  • Adatforgalom-növekedés: Az adatforgalom megháromszorozódott a tavalyi adatokhoz képest
  • Kiváló ajánlat: 247 000 feltöltőkártyás előfizető csatlakozott a Vodafone jutalom-ajánlatához
  • Felhasználói élmény: A Vodafone call centerének válaszideje jelentősen csökkent, a technikai problémák megoldása ma háromszor gyorsabb, mint korábban

A Vodafone Magyarország ma bejelentette a 2008. december 31-én zárult harmadik negyedévre vonatkozó pénzügyi eredményeit. A Vodafone pénzügyi éve április 1-jétől kezdődik és március 31-én ér véget.

Bíztató eredmények

A Vodafone Magyarország harmadik negyedéves bevétele 1%-kal növekedett a jelenlegi nehéz gazdasági környezetben, az EU roaming-szabályozásának és a mobil végződtetési díjakra vonatkozó díjcsökkentésének ellenére. A távközlési vállalat emellett 11,7%-kal bővítette ügyfeleinek számát a 2007-es év harmadik negyedévéhez képest.

A vállalat piaci részesedése 0,2%-kal növekedett éves szinten (az NHH adatai szerint a Vodafone 2008. decemberi aránya 21,86%).

A Vodafone hálózatán mért adatforgalom több mint háromszorosára emelkedett az előző évhez képest, míg a mobilinternetes előfizetők száma 2,7-szeresére bővült.

2008 folyamán a Vodafone a piachoz képest gyorsabban növelte ügyfeleinek számát, és a növekedés aránya magasabb volt a Vodafone piaci részesedésénél is.

"A Vodafone Magyarország harmadik negyedéves eredményei azt mutatják, hogy a helyes úton haladunk és folytatnunk kell stratégiánk megvalósítását. Első számú célunk mindig is az ügyfél-elégedettség volt, ezt alátámasztják kiváló ügyfélelégedettségi mutatóink. – mondta dr. Beck György, a Vodafone Magyarország vezérigazgatója. „A mostani, krízissel teli időszakban örömmel jelentettük be az új Regionális Ügyfélszolgálati Központunk miskolci megalapítását – ahova mostanáig már több mint kétezren jelentkeztek Magyarország iránti hosszú távú elkötelezettségünket is mutatja. a Magyar Vízilabda Szövetség-gel kötött négy éves szerződésünk."

Erőteljes adatforgalom-növekedés és HSDPA-terjeszkedés

2009. március 2-ig a Vodafone mobilinternetes hálózata már 308 települést fedett le, amely nemcsak azt jelenti, hogy a lakosság 60%-a számára elérhető a Vodafone hálózata, de azt is, hogy a tavalyi évben a Vodafone szinte minden második napon bekapcsolt egy újabb települést a hálózatába.

2008 novemberében a Vodafone elsőként mutatta be egyedülálló InstantNet ajánlatát, amely feltöltőkártyás mobil internet-szolgáltatást kínál havidíjak és hosszú évekre szóló elkötelezettség nélkül. 

Továbbra is kiváló ajánlatok a Vodafone ügyfeleinek

Az első, jutalmat kínáló, feltöltőkártyás Vodafone akció annyira sikeres volt, hogy 2008. december 31-ig 247 000 új és meglévő feltöltőkártyás előfizető használta ki az kedvezményeket. Az ajánlat alapján a Vodafone minden 3000 forint értékű feltöltés után ingyenes hétvégi perceket vagy ingyen SMS-eket kínál.

A vállalat mutatott be elsőként ilyen jellegű ajánlatot Magyarországon, amely ráadásul nem időszakos kedvezmény, hanem hosszú távú elkötelezettség a Vodafone Magyarország részéről hogy még több értéket kínáljon ügyfeleinek.

Folyamatos innováció

A Vodafone Magyarország számos új terméket és szolgáltatást is bemutatott a harmadik negyedévben.

Ezek egyike volt az Unlimited Music Store, amely egy online bolt, ahonnan PC-re és mobilkészülékekre tölthetnek le az előfizetők zeneszámokat. Az ingyenesen letölthető zenelejátszó szoftver mellett több mint 150.000 szám érhető el kevesebb, mint egy CD áráért.

Szintén a harmadik negyedévben indult a Vodafone live! "internet a mobilodon" ajánlata is, amely által, a mobiltelefonra optimalizált szoftveren könnyen érhetőek el az olyan népszerű oldalak, mint a Google, a Facebook vagy a YouTube.

Középpontban a felhasználói élmény

A Vodafone Magyarország egy sor új kezdeményezéssel kívánta még tovább javítani szolgáltatásait. A Vodafone saját üzletei az újjáalakítást követően még inkább tükrözik a Vodafone márkaértékeit és ügyfélbarátabbá váltak mind arculat, mind design szempontjából.

A Vodafone ügyfélszolgálata szintén kiváló eredményeket ért el 2008-ban. A call center válaszideje jelentősen lecsökkent, a technikai panaszokat ma háromszor gyorsabban oldják meg a Vodafone munkatársai, míg a számlázási panaszok az egy évvel ezelőtti állapotokhoz képest kétszer gyorsabban rendeződhetnek.

Felelős vállalat

A Vodafone Magyarország CSR tevékenységét a Figyelő Top200 díjával ismerték el Társadalmi elkötelezettség kategóriában.

A Vodafone Alapítvány a magyarországi alapítványok munkáját is igyekszik segíteni- a harmadik negyedévben közel 34 millió forintot osztott szét, amellyel több mint 900 fogyatékkal élő gyermek sport- és rekreációs terápiáját támogatta.

A Vodafone Alapítvány segítségével elindult Magyarország első jelnyelvi híradója és a hajléktalanok számára megnyílt egy olyan rendelő, ahol a szükségleteikhez igazodó egészségügyi alapellátás mellett pszichológiai, bőrgyógyászati és szemészeti vizsgálatokban is részesülhetnek.

A harmadik negyedévben a Vodafone második alkalommal tüntette ki Magyarország tíz legjobb fiatal tanárát a Junior Prima díjjal, elismerve a napi munkájuk során a fiatalokért tett erőfeszítéseiket.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük