www.mmdcee.comwww.mmdcee.com  

A The Holmes Report, az  egyik legrangosabb amerikai kommunikációs folyóirat a 2008. év legjobb Public Affairs tanácsadó cégének választotta  az Mmd Corporate, Public Affairs & Public Relations Consultants ügynökséget az európai, közel-keleti és afrikai (EMEA) régióban. 

www.mmdcee.comwww.mmdcee.com  

A The Holmes Report, az  egyik legrangosabb amerikai kommunikációs folyóirat a 2008. év legjobb Public Affairs tanácsadó cégének választotta  az Mmd Corporate, Public Affairs & Public Relations Consultants ügynökséget az európai, közel-keleti és afrikai (EMEA) régióban. 

Paul Holmes, a nemzetközi pr-szektor neves szakembere, a lap főszerkesztője évente értékeli a pr és tanácsadó cégek teljesítményét számos kritérium figyelembevételével, a legnagyobb cégek megkérdezésével több kategóriában is kiválasztva a vezető ügynökségeket. 2008-ban az Mmd érdemelte ki az EMEA-régió legjobb Public Affairs tanácsadó ügynöksége címet.

Chris Dobson, az Mmd operatív igazgatója így nyilatkozott: „Ügynökségünk munkatársai nagyon büszkék a Holmes Report elismerésre. Közel két évtizede dolgozunk együtt Fortune 500-as, azaz Amerika legnagyobb vállalataival Eurázsia, Közép- és Délkelet-Európa szerte. A nemzetközi szintű tanácsadói tapasztalatot a magas színvonalú helyi szakértelemmel ötvöző szemléletünk, amellyel 18 piacon vagyunk jelen, továbbra is vonzó perspektíva az igen sokszínű régió befektetői számára."

„Az elmúlt néhány évben az Mmd szoros PA és kormányzati kapcsolatrendszert épített ki -olyannyira, hogy jelenleg projektjeink körülbelül 50 százalékát ez a terület teszi ki.  Ami a legnagyobb örömmel tölt el a díj elnyerésével kapcsolatban, az annak az elismerése, hogy tanácsadói tevékenységünk kézzelfogható üzleti előnyt biztosít ügyfeleinknek – és ez a siker valódi mércéje" – tette hozzá Kertész Péter, az Mmd magyar irodájának ügyvezető-helyettese.

A 2008. év legjobb Public Affairs tanácsadó cégévé választása kapcsán a The Holmes Report kiemelte a Mmd úttörő tanácsadói szerepét a pénzügyi, a nehézipari, a fogyasztói és az egészségügyi szektorban.

„A kelet-európai piacok  sajátos kihívást jelentenek" – áll a The Holmes Report által kiadott PR Worldben,- „és az ezeknek való megfeleléshez  a vállalatoknak a legjobb tanácsadói segítségre van szükségük. Ez eredményezte a Mmd jelentős növekedését az elmúlt évek során."

 

Az Mmd két fő kommunikációs szakterületen működik: a klasszikus public relations szolgáltatások területén, amelyen belül egyik kiemelt szakterülete a vállalati kommunikáció, illetve a public affairs tanácsadás terén, amelyben szintén az éllovasok közt tartják számon a céget.

Az Mmd 18 országban van jelen a közép-kelet-európai térségben, a FÁK államaiban, valamint a balti országokban. Minden iroda rendelkezik helyi ügyfelekkel is, ám a saját hálózat, amely vitathatatlan versenyelőnyt jelent az Mmd számára; biztosítja a multinacinális vállalatok számára nyújtható egységes, magas iparági standardokon alapuló kommunikációs szolgáltatások nyújtását. A cégcsoport földrajzi kiterjedtsége alighanem egyedülálló előny Magyarországon.

Az Mmd stratégiai kommunikációs tanácsadást nyújt és kampányok teljes körű lebonyolítását végzi három kiemelt területen: az energia és nehézipar, az informatika és technológia, valamint a fogyasztói (consumer) iparági szektorban.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük