Az M6 autópálya Dunaújváros – Szekszárd közötti, összesen 65,1 km-es szakaszának köz- és a magánszféra partnersége keretében megvalósuló tervezésére, építésére, felújítására, üzemeltetésére, karbantartására és e tevékenységek finanszírozására kiírt, GKM / KHEM által lebonyolított közbeszerzési eljárás hivatalos eredményhirdetésére 2008. június 17-én került sor.

 

Az M6 autópálya Dunaújváros – Szekszárd közötti, összesen 65,1 km-es szakaszának köz- és a magánszféra partnersége keretében megvalósuló tervezésére, építésére, felújítására, üzemeltetésére, karbantartására és e tevékenységek finanszírozására kiírt, GKM / KHEM által lebonyolított közbeszerzési eljárás hivatalos eredményhirdetésére 2008. június 17-én került sor.

A közbeszerzési eljárásban nyertes ajánlattevő az M6 TOLNA Konzorcium.

Az M6 TOLNA Konzorcium

Vezetője:      Bilfinger Berger PI GmbH

Tagjai:          Bilfinger Berger AG

                     Egis Projects SA

                     Allgemeine Baugesellschaft – A. Porr AG

A nyertes konzorciummal a szerződéskötésre a közbeszerzésekről szóló törvény szabályainak megfelelően, 2008. július 16-án kerül sor. Ezt követően a megkötött szerződés tartalmát a KHEM közzéteszi.

A nyertes konzorcium végső ajánlatának nettó jelenértéke 119,6 milliárd forint volt (ÁFA nélkül). A pénzügyi záráskor érvényes alapkamat fedezeti ráta szerződéskötés napján érvényes mértéke, amint azt a közbeszerzési eljárás dokumentációja is rögzítette, figyelembe vételre kerül. A szerződéses összeg tartalmazza az építésen túl a 30 éves koncessziós időtartamon belül az üzemeltetés, fenntartás és felújítás költségeit is.

Az M6 II. fázisának koncesszióba adására irányuló közbeszerzési eljárás az előzetes terveknek megfelelően nyár elején lezárult, így a munkálatok még 2008 nyarán megkezdhetők. Az ideiglenes forgalomba helyezés szerződés szerinti határideje 2010 tavasza.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük